minienthe Skrevet 14. november 2006 #1 Del Skrevet 14. november 2006 hvor gjør man det ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2006 #2 Del Skrevet 14. november 2006 hvor gjør man det ? ← Ta kontakt med Snorre Ostad- universitetet i Oslo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 14. november 2006 #3 Del Skrevet 14. november 2006 Ta kontakt med PPT for voksne og voksenopplæringen i din kommune. Jeg har nettopp vært gjennom dette selv og har fått vite at jeg mest sannsynlig har spesifikke mattevansker, altså ikke like alvorlig som dyskalkuli, men nok til å gi meg problemer mtp. utdannelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2006 #4 Del Skrevet 15. november 2006 Jeg har hatt mattematikkvansker hele livet- vært mye hos PPT pga av det Fikk ikke noe hjelp der før jeg selv kontaktet fagfolk;) Håper virkelig tidene har forandret seg... Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå