Gå til innhold

Hår på ryggen

Paprika

Anbefalte innlegg

Lurer på om dere har noen tips for å fjerne hår på ryggen på mennene. Skal man barbere, evt. hvordan blir håra da når de vokser ut??? Noen som har erfaring med elektrolyse eller annen hårfjerning?

Takknemlig for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Minnie Emmerdale

Ikke finn på og barber ryggen, kløingen når det vokser ut vil gjøre ham gal. Send ham til hudpleier og få de til å vokse ryggen hans.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Étoile

Min kjære har litt hår på ryggen - plager ikke meg for det er ikke snakk om store mengder, men han har store komplekser for det.

I og med dette komplekset har jeg altså fått jobben med å fjerne de før vi skal på ferie og sånn....

Første gangen brukte jeg kalde voksstrips - ingen god ide, gjør forferdelig vondt og får ikke med seg alt. Etter all denne auingen og hylingen turde jeg ikke vokse igjen selv om han bad om det, så vi prøvde med hårfjerningskrem - VELDIG dårlig resultat. etter to runder var det fortsatt masse prikker, og det vokste kjempefort ut igjen. Han ville vokses igjen, så den endelige løsningen ble: først smøre på ibux gel, vente til det virker, så vokse med veet varmvoks (mye hyling og au) og så en kald dusj....

Dette er det verste jeg vet, det er ikke noe hyggelig når han sitter der og har det vondt og ikke vil han til hudpleier og han VIL ha det bort... så dette er altså løsningen her i huset...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en kompis som har mye hår på ryggen og han dro å voksa det før han dro til synden. Det virker som han syntes det var en grei måte å kvitte seg med hårene på. Tror at det skullle holde 4-6 uker før de begynte å vokse ut igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en kompis som har mye hår på ryggen og han dro å voksa det før han dro til synden.

:o Tør ikke tenke på hva han gjør der! :o

Enkelte små tasteleifer passer bare så altfor godt... :sjarmor::wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å overtale ham til å gå til hudpleier. De vokser menns rygg hele tiden, så det er ikke noe å være flau over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...