Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg skal på gardeball til våren/sommeren og da trenger jeg en fantastisk ballkjole! Siden jeg sikkert aldri kommer til å bruke den igjen vil jeg gjerne leie en. Hvor kan man leie kjoler i Oslo?

Vet dere hvordan man gjør det med str og sånn? For jeg må ha en gangske stor en, dessverre:P

Tusen takk for hjelp:)

• 11 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_hanne_*
Skrevet
Hei!

Jeg skal på gardeball til våren/sommeren og da trenger jeg en fantastisk ballkjole! Siden jeg sikkert aldri kommer til å bruke den igjen vil jeg gjerne leie en. Hvor kan man leie kjoler i Oslo?

Vet dere hvordan man gjør det med str og sånn? For jeg må ha en gangske stor en, dessverre:P

Tusen takk for hjelp:)

Hei.

Har samme problem.. skal på befalsball og trenger også en vakker kjole, men aner ikke hvor jeg kan finne/leie kjoler? bor foresten i nord-norge.

på forhånd takk :D

• 5 uker senere...
Skrevet

Jeg skal og på befalsball :D

Henger meg på, trenger tips =)

Skrevet
Hei.

Har samme problem.. skal på befalsball og trenger også en vakker kjole, men aner ikke hvor jeg kan finne/leie kjoler? bor foresten i nord-norge.

på forhånd takk :D

Prøv Kjolesalongen i Bodø, tror kanskje de fortsatt leier ut selskapskjoler.

Skrevet

Kan vel leie ballkjole i nesten alle brudesalonger hvertfall.

men jeg kjøpte ballkjole til da jeg var på gardeball, og ikke brukt den siden!

Skrevet

Første gang jeg skulle på ball, kjøpte jeg meg et nydelig ball-skjørt i dyp lilla taft/duchesse (eller hva heter det...?) Det brukte jeg med forskjellige overdeler, glitrende topper fra kjedebutikker, mer typisk ball-topp (korsettlignende sak) og en gang brukte jeg det til en grov strikkejakke. Var er et veldig praktisk skjørt å ha, og tror jeg brukte det på seks-syv forskjellige ball/fester. Og det henger fremdeles i skapet!

Senere har jeg kjøpt en klassisk ballkjole, fasongen passet meg perfekt, og den er varm vinrød, altså ikke en typsik motefarge. Kjolen har jeg brukt i bryllup og nyttårsfeiringer, og er lett å pynte opp og ned etter tilbehøret. Kjolen kostet vel 2000 og skjørtet rudnt 1200. Kan fort koste litt å leie og rense også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...