Kiromantia Skrevet 14. november 2006 #1 Skrevet 14. november 2006 Hei! Jeg skal på gardeball til våren/sommeren og da trenger jeg en fantastisk ballkjole! Siden jeg sikkert aldri kommer til å bruke den igjen vil jeg gjerne leie en. Hvor kan man leie kjoler i Oslo? Vet dere hvordan man gjør det med str og sånn? For jeg må ha en gangske stor en, dessverre:P Tusen takk for hjelp:)
Gjest Gjest_hanne_* Skrevet 23. oktober 2007 #2 Skrevet 23. oktober 2007 Hei! Jeg skal på gardeball til våren/sommeren og da trenger jeg en fantastisk ballkjole! Siden jeg sikkert aldri kommer til å bruke den igjen vil jeg gjerne leie en. Hvor kan man leie kjoler i Oslo? Vet dere hvordan man gjør det med str og sånn? For jeg må ha en gangske stor en, dessverre:P Tusen takk for hjelp:) Hei. Har samme problem.. skal på befalsball og trenger også en vakker kjole, men aner ikke hvor jeg kan finne/leie kjoler? bor foresten i nord-norge. på forhånd takk :D
Gjest bananen Skrevet 21. november 2007 #3 Skrevet 21. november 2007 Jeg skal og på befalsball :D Henger meg på, trenger tips =)
Champagnepiken Skrevet 21. november 2007 #4 Skrevet 21. november 2007 Hei. Har samme problem.. skal på befalsball og trenger også en vakker kjole, men aner ikke hvor jeg kan finne/leie kjoler? bor foresten i nord-norge. på forhånd takk :D Prøv Kjolesalongen i Bodø, tror kanskje de fortsatt leier ut selskapskjoler.
Maritadotten Skrevet 22. november 2007 #5 Skrevet 22. november 2007 Kan vel leie ballkjole i nesten alle brudesalonger hvertfall. men jeg kjøpte ballkjole til da jeg var på gardeball, og ikke brukt den siden!
Bex Skrevet 29. november 2007 #6 Skrevet 29. november 2007 Første gang jeg skulle på ball, kjøpte jeg meg et nydelig ball-skjørt i dyp lilla taft/duchesse (eller hva heter det...?) Det brukte jeg med forskjellige overdeler, glitrende topper fra kjedebutikker, mer typisk ball-topp (korsettlignende sak) og en gang brukte jeg det til en grov strikkejakke. Var er et veldig praktisk skjørt å ha, og tror jeg brukte det på seks-syv forskjellige ball/fester. Og det henger fremdeles i skapet! Senere har jeg kjøpt en klassisk ballkjole, fasongen passet meg perfekt, og den er varm vinrød, altså ikke en typsik motefarge. Kjolen har jeg brukt i bryllup og nyttårsfeiringer, og er lett å pynte opp og ned etter tilbehøret. Kjolen kostet vel 2000 og skjørtet rudnt 1200. Kan fort koste litt å leie og rense også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå