Midnattsol Skrevet 2. februar 2003 #1 Del Skrevet 2. februar 2003 HURRAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gratulerer her også jeg. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian (71) Skrevet 2. februar 2003 #2 Del Skrevet 2. februar 2003 care *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 2. februar 2003 #3 Del Skrevet 2. februar 2003 HAPPY BIRTHDAY TO YOUUUUUUUUUUUU :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 2. februar 2003 #4 Del Skrevet 2. februar 2003 Gratulerer med dagen Care! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Perser* Skrevet 2. februar 2003 #5 Del Skrevet 2. februar 2003 Gratulerer så masse med dagen din idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 2. februar 2003 #6 Del Skrevet 2. februar 2003 GRATULERER MED DAGEN DIN CARE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 2. februar 2003 #7 Del Skrevet 2. februar 2003 Gratulerer så mye! Klem fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 2. februar 2003 #8 Del Skrevet 2. februar 2003 Tusen takk for bursdagshilsene :smilejenta: ....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 2. februar 2003 #9 Del Skrevet 2. februar 2003 Litt sent ute jeg da, men jeg hiver meg på allikevel... Gratulerer med dagen Care Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest indiangranny Skrevet 2. februar 2003 #10 Del Skrevet 2. februar 2003 To Care :D Jeg hiver meg på og gratulerer så mye til deg vennen. hilsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 2. februar 2003 #11 Del Skrevet 2. februar 2003 Tacker også så Mycke til Indianlady og Jennifer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 2. februar 2003 #12 Del Skrevet 2. februar 2003 Gratulerer så mye med dagen Care Håper du har hatt en hyggelig dag Klem, Diva :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 2. februar 2003 #13 Del Skrevet 2. februar 2003 Takk for gratulasjonen Diva. Jeg feiret dagen i går og hadde det veldig hyggelig. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milo Minderbinder Skrevet 2. februar 2003 #14 Del Skrevet 2. februar 2003 Hurra for deg som fyller ditt år, og så videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melian Skrevet 3. februar 2003 #15 Del Skrevet 3. februar 2003 etterpåslengeren som jeg er, roper jeg: Gratulerer med dagen din! Håper at dagen din ble fin, selv om du feiret den dagen før. :-) Ikke sikkert du fikk for mange tømmermenn på besøk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 3. februar 2003 #16 Del Skrevet 3. februar 2003 Gratulerer med dagen Care Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maeve Skrevet 3. februar 2003 #17 Del Skrevet 3. februar 2003 Gratulerer med dagen, Care! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 3. februar 2003 #18 Del Skrevet 3. februar 2003 Gratulerer så mye med den store dagen! Hipp, hipp hurra for care!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 3. februar 2003 #19 Del Skrevet 3. februar 2003 Grattis, care! *synge for* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 3. februar 2003 #20 Del Skrevet 3. februar 2003 Takk til alle for hyggelige bursdagshilsener. Nå hadde jeg bursdag i går, men feiret på lørdag med venner. I morgen kommer familien - så nå står jeg og lager kaker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå