Gjest niomi Skrevet 14. november 2006 #1 Skrevet 14. november 2006 Jeg hadde julebordsantrekket klart. Helt til jeg prøvde det i går. Jeg kjøpte ny kjole i sommer, og den er dritlekker. Men den passer ikke lenger!!! Jeg har "krympet" ganske kraftig, og den hang og slang rundt meg. Å gå opp i vekt for å få den til å passe, er ikke et alternativ. Men så kommer problemet, da... Jeg har ikke særlig mye penger å bruke på kjoler akkurat nå. I det nyeste Det Nye var det noen fine kjoler i prisklassen under 500 kr, faktisk. Av merket Only og Vila. Har de kjoler i alle Only-butikkene? Og hvor selger de Vila? Vet dere evt om andre steder i Oslo hvor de har rimelige kjoler i 50-60-talls stil?
Karamba Skrevet 14. november 2006 #2 Skrevet 14. november 2006 Her er en tråd om hvor de har Vila klær i Oslo: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...=237234&hl=vila Det er mange fine kjoler på Only og på Vero Moda til en rimelig penge.
onyx Skrevet 14. november 2006 #3 Skrevet 14. november 2006 Alternativet er jo om du er flink å sy, eller kjenner noen som er det, å sy kjolen inn. Du kan jo også gå til en sydame å sjekke hva det koster og om det er mulig. Å bruke en sydame trenger ikke å bli så dyrt, tror jeg betalte 150 kroner sist jeg fikk tilpasset en kjole.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå