Gjest Evelin Skrevet 14. november 2006 #1 Skrevet 14. november 2006 Jeg har kjøpt en støvsuger et sted som reklamerer med garantert billigst pris. Slik at man skal få mellomlegget tilbake om man finner varen billigere ett annet sted. Jeg ga 1900,- for min støvsuger for 4 dager siden og nå ser jeg at en nyåpnet kjede tilbyr den samme for 1290,-, Kan jeg få mellomlegget tilbake da eller gjelder ikke dette for åpningstilbud? Jeg driter egentlig i de pengene, men synes det var ganske surt! De har også 14 dagers full returrett så jeg kunne vel benyttet meg av denne også, men det blir jo mye frem og tilbake!
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2006 #2 Skrevet 14. november 2006 Så vidt jeg har forstått så gjelder prisgarantien kun på faste priser, ikke på tilbudspriser. Skal du ha tilbake mellomlegget, så må du nok bruke returretten.
Susan Sto Helit Skrevet 14. november 2006 #3 Skrevet 14. november 2006 Jeg ville kontaktet butikken og vist dem tilbudet du har funnet. De fleste gir deg idag mellomlegget tilbake dersom du dokumenterer å ha funnet varen billigere et annet sted. (Forutsatt at du har en reell mulighet til å benytte deg av det andre tilbudet.)
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2006 #4 Skrevet 14. november 2006 Jeg tror du har rett på å få mellomlegget tilbake. Har ei venninne som 2 ganger har handlet med "prisgaranti" og funnet varen på tilbud en annen plass. Begge gangene har hun fått mellomlegget refundert. ( Tror til og med det var 150 % prisgarnti og at hun dermed fikk igjen mellomlegget x1,5 ) Ta kontakt med butikken der du kjøpte varen. Viktig å være prisbevist...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå