Gå til innhold

Bryllupskake fra Pascal.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noen av dere her inne som hadde/ skal ha det i deres bryllup? Synes kakene er rålekre og smaker himmelsk. Det jeg lurer på er pris på kake til ca 55-60 personer. Eller er det noen av dere som vet om noen bakerier/konditorier som lager liknende kaker. Har sjekket litt rundt og mange lager kun standard marsipan kaker. Og det vil vi IKKE ha...

Håper noen har noen bra tips. :D

Videoannonse
Annonse
Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Pascal er Pascal- du finner ikke liknende kaker noe annet sted. De er originale og mestre i sitt fag.

Har bestilt endel fra Pascal til fester ol. og hver kake er en opplevelse.

Milla

Skrevet

ååååååå dette er en av de gangene jeg HATER å ikke bo i Oslo....

Skrevet

Hei Milla. Husker du noen pris på kakene?

Synd de ikke har noen hjemmeside. Virker så gjerrig å spørre om pris, for jeg vet jo at kakene er verdt det, men det er så mye annet som koster også i forbindelse med bryllup.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg noterte ned disse prisene for en stund siden (i fjor), det kan hende de er noe oppjustert siden da.

Jeg vil anta at det holder med kaken som er beregnet til 50 personer, for det blir som oftes igjen minst én etasje av disse kakene i de bryllupene jeg har vært i!

30 pers: 1800,-

40 pers: 2400,-

50 pers: 3000,-

Nam, nam.

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei, et alternativ til Pascal er Kristines Franske Fristelser i Kirkeveien. Vi hadde en vannvittig lekker kake derfra - fire etasjer med mørdeig, vaniljekrem og en mengde friske frukter. Så langt fra en marsipankake det går an å komme :ler: Den kostet ca. 4000,- og det var nok til over 80 gjester (vi hadde ingen andre kaker). Stikk innom dem så får du smaksprøve !

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet
Hei Milla. Husker du noen pris på kakene?

Synd de ikke har noen hjemmeside. Virker så gjerrig å spørre om pris, for jeg vet jo at kakene er verdt det, men det er så mye annet som koster også i forbindelse med bryllup.

Prisene du fikk fra Gjest ser ut til å stemme ganske så bra.

Milla

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg hadde 2 kaker fra Pascal når jeg giftet meg.. helt fantastiske kaker. Hadde den vanlige etasjekaken samt en nydelig sjokoladekake.

Får helt vann i munnen bare jeg tenker på det.

Skrevet

Det blir nok kake fra Pascal på oss ja. Har lyst til at bryllupskaka skal være et syn og litt utenom vanlig standard der jeg kommer i fra. Så får det heller koste litt ekstra. Men 3000 kr var jo ikke helt ille da. Ikke hvis man tenker på arbeide bak og SMAKEN. Tror de har smaksprøver der. Gleder oss.... nam nam :Nikke:

Skrevet

Pratet med konditoren fra Pascal på brudeshowet på oslo plaza, prisene er som gjest sier.

Vi skal bestille bryllupskaken herifra, ikke noen av de vanlige bryllupskakene, men en sjokoladekake med vanilje inni... Den er helt himmelsk god!

Man kan også få smaksprøver på bryllupskakene dems, absolutt verdt en smak - jeg falt helt for dem, men min kjære gjorde desverre ikke det.

Regner med å betale rundt en 4000,- for kaken, dyrt, men absolutt verdt hver krone!! :erter:

Skrevet

Jeg giftet meg i sommer, og vi og gjestene var så heldig å nyte den helt vidunderlige 6-etasjers passjonsfrukt kaken fra Pascal. Hadde 100 gjester, og de seks etasjene beregnet på akkurat så mange, gikk ned bit, for bit, til siste smule!!!

Prisen på den mener jeg å huske at var 6400,- pluss 1000,- i depositum for stativet (men de fikk vi jo igjen!).

Kaken var verdt hver eneste krone :D !

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg synes at Pascal sin kake (den som er mest brukt, man kan sikkert belge andre smaker) er for syrlig. Likte den ikke i det hele tatt. Og det har jeg hørt flere andre som også har sagt!

Har smakt den i et par bryllup, og ville eventuelt gått for en helt annen smak. De har jo masse å velge mellom.

Vi bestilte kake fra stedet vi feiret bryllupet. Og den var minst like god som Pascal sin. I tillegg var det mer bringebær, og derfor ikke så syrlig.

Det er så mange andre steder som lager flotte kaker nå. Pascal er liksom ikke unik lenger. Blir faktisk litt kjedelig etter min smak. For vanlig liksom.

Nei, det finnes sikker mye annet lekkert rundt omkring i Norges land. Så det er ikke noe tap at man ikke bor i Oslo!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...