Gå til innhold

Sexy undertøy

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mennn flest tenner på at partneren har på seg sexy undertøy. Hvorfor? Er det indre skult lengesel til å kunne bruke det selv? Ett lengesel som blir fortrengt fordi det er tabu? :ironi:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Menn tenner på undertøy fordi de egentlig vil bruke det selv? Vel, det tror jeg ikke.. Vi ser vel fantastiske ut i sexy undertøy da :sminkedokke: Gubben er forøvrig en av de som ikke bryr seg om sånt..

Skrevet

Tja, jeg tenner på erigerte peniser (en del av dem i hvert fall) og jeg er ganske sikker på at det ikke er fordi jeg ønsker meg en.

Men hva tror du selv? Hvis du er transvestitt så er det kanskje slik for deg?

Skrevet

Om man f.eks får en gave er det jo hyggeligere om den er fint pakket inn....Haha måtte le av min egen sammenligning der :ler: Men dere skjønner poenget?!

Skrevet

Jeg syns ikkeno om dameundertøy... Jeg er veldig rar da, jeg syns at sån sexy undertøy er litt ekkelt... Greier nesten ikke ta på det en gang!

Skrevet

Ohh...sånnen hompeklatt av en marsboer som Loquita har vil jeg også ha...

Hvorfor menn tenner på sexy undertøy? Kanskje fordi dama føler seg mer sexy med det på, noe som fører til øhm..større seksuell utstråling og mer selvsikkerhet under sexen?

Vet ikke jeg... Føler bare det er noe "alle" gutta liker. Og når partneren min synes det er såå sexy, holder jeg kjeft og tar det fram ved spesielle anledninger :sjarmor:

Skrevet

Hvorfor menn tenner på sexy undertøy? Kanskje fordi dama føler seg mer sexy med det på, noe som fører til øhm..større seksuell utstråling og mer selvsikkerhet under sexen?

min teori og...

Gjest Gjest_mann_*
Skrevet

Hei,

Det er snakk om visuel tenning, vi menn tenner på det vi ser. Kvinner derimot tenner mer på handling og tanker. Det er min erfaring, derved fremhever sexy undertøy de kvinnelige formene og .... ja resten kan dere vel forestille dere:-) For ikke snakke om at silke og andre blanke overflater også i seg selv er en syns forsterkning. Ihvertfall for min egen del.

Gjest Ferskvannsblekksprut
Skrevet

Ikke alle er transer, Transe. Tøft av deg å stå fram som kjolebruker, men du må da ikke se så sorthvitt som dette :O

Skrevet
Ikke alle er transer, Transe. Tøft av deg å stå fram som kjolebruker, men du må da ikke se så sorthvitt som dette :O

Føler ikke at jeg er sorthvitt.

Ok jeg bruker jentetøy, også sexy undertøy.

Er det ikke lov å forundre seg over hvorfor mange menn blir kåt av sexy undertøy?

Mange blir det ikke.

Men dem som blir det? Er det da farlig å forundre seg, og spørre seg om det innerst så innerst er en liten drøm å om kunne bruke det selv.

Enkelte menn liker å handtere BH truser og silke mm. Hvorfor? En lengsel? En drømm?

Unnskyld da at jeg er så frimodig. :ironi:

Gjest Ferskvannsblekksprut
Skrevet

Jeg blir kåt av å se en benner, men skulle ikke ønske jeg hadde en for det om :D Ikke bli ironiflaggisk nå da! Du skjønner vel et sånt innlegg vekker reaksjoner? :)

Skrevet
Mennn flest tenner på at partneren har på seg sexy undertøy. Hvorfor? Er det indre skult lengesel til å kunne bruke det selv?  Ett lengesel som blir fortrengt fordi det er tabu? :ironi:

Menn kan jo bruke sexy undertøy de? Fine boxere tror jeg både menn og kvinner setter pris på :-D Lengter ikke akkurat etter noe som er innen rekkevidde?

Tror også det er lite tabu at menn har på seg en dyr, fin halvstram boxer ;)

Gjest glamourgirl
Skrevet
Hei,

Det er snakk om visuel tenning, vi menn tenner på det vi ser. Kvinner derimot tenner mer på handling og tanker. Det er min erfaring, derved fremhever sexy undertøy de kvinnelige formene og .... ja resten kan dere vel forestille dere:-) For ikke snakke om at silke og andre blanke overflater også i seg selv er en syns forsterkning. Ihvertfall for min egen del.

Jeg tenner på det jeg ser... Og min erfaring er at mange menn føler pent undertøy er som pent innpakningspapir, de ser ikke så veldig på det, de vil heller rive det av og åpne pakka inni ;)

Skrevet

Min samboer tenner på sexy undertøy fordi det fremhever det han liker best ved kroppen min.... :sjarmor: dessuten er det kjempe deilig å lirke trusen til side og.......(ja, dere vet.... :sjarmor: )

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg er gutt og tenner veldigt på damer i sexy undertøy, vil nesten si at jeg ikke vet om noe som er så pent som det.

Det er litt spennende å ha på seg sexy dameundertøy også, må si at dametruser er gode å gå med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...