Gjest CumCam Skrevet 4. februar 2003 #21 Del Skrevet 4. februar 2003 Jeg er en jente på 19 år og kjæresten min er 27. Jeg hater at folk sier at elderforskjellen er stor.Dette spørs helt på hvordan personene er. Jeg å kjæresten har vært sammen snart i 2 år.Og vi har vært forlovet i over 1 år.8 år aldersforskjell ? hva er det ?? :-? snakkes CumCam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dance Skrevet 4. februar 2003 #22 Del Skrevet 4. februar 2003 Nei det synst jeg ikke! Det er i vertfall bedre å være sammen med en snill og god 27'åring enn en idiot av en 20 åring. Man er jo ikke barn lenger, og vet jo ganske godt hva som er rett og galt. Man kan gjøre mye mer dumt med en 20åring så en 27 åring. Skjønner ikke problematikken som noen tar opp her...Er det det seksuelle som spiller stor rolle eller er det bare det at en 27'åring har mer livserfaring? Eller ? er man en god lytter.... lærer manj o mye da vel? :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. februar 2003 #23 Del Skrevet 7. februar 2003 syns ikke denne aldersforskjellen er noe å nevne. går helt fint det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå