Gjest Tasha Skrevet 13. november 2006 #1 Skrevet 13. november 2006 Det er slutt mellom meg å typen. Jeg er gravid og han vil ikke mer. Vi har kranglet i forholdet,pga forskjellige ting. Syns det har vært dårlig fra dag 1,men det får ikke meg til å stemme. Han er alenepappa. Han spørte om jeg hadde hørt noe fra familievernkontoret om ny time. Hvorfor skal vi ditt sa jeg? Han sa at det er fordi jeg ber om å komme tilbake mange ganger og ønsker det. Så kommer han å ser på bilen min i morgen og ba meg sette på kaffen. Viss han ikke vil hvorfor ber han ikke andre se på bilen da? Mener ikke være negativ,men sitter her som et? Vil være med på ultralyd og fødsel og ta papparollen. Når jeg spørr om vi kan starte på nytt, så sier han nei,men føles som jeg har gjordt noe tragisk. Nesten skutt noen. Hva tror dere, å jeg er ikke flink til å skrive beklager det. Må forsøke la være å grine.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 13. november 2006 #2 Skrevet 13. november 2006 Sorry, jeg skjønte ikke noe av dette innlegget jeg altså
Gjest Gitte Skrevet 13. november 2006 #3 Skrevet 13. november 2006 Han vil vel hjelpe deg, og være pappa, men ikke være sammen med deg da.
Hu i Svingen Skrevet 13. november 2006 #4 Skrevet 13. november 2006 Sorry, jeg skjønte ikke noe av dette innlegget jeg altså ← Hva var det du ikke skjønte da? :klø: TS: Synd at han ikke vil fortsette forholdet, men det er vel dessverre ikke noe du kan gjøre med det. At han vil stille opp for barnet sitt er da bare positivt? Og at han vil være med på samtale høres også bra ut synes jeg. Der kan du kanskje få hjelp til å snakke skikkelig med ham også.
Gjest Tasha Skrevet 13. november 2006 #5 Skrevet 13. november 2006 jeg var på hyttetur og da spørte han hvem som hadde vært der og om jeg skulle på ffk festen
Gjest Tasha Skrevet 13. november 2006 #6 Skrevet 13. november 2006 samtalene er vel ikke viktig når enn ikke vil mere
Hu i Svingen Skrevet 13. november 2006 #7 Skrevet 13. november 2006 samtalene er vel ikke viktig når enn ikke vil mere ← Det er vel ganske viktig for barnet å ha foreldre som samarbeider?
Gjest Tasha Skrevet 13. november 2006 #8 Skrevet 13. november 2006 Jeg har ikke nektet han noe med dette barnet heller.
Gjest niomi Skrevet 14. november 2006 #9 Skrevet 14. november 2006 Selv om han ikke vil være kjæresten din lenger, så vil han jo fortsatt være pappaen til barnet du bærer. Og du er jo hans barns mor. Så naturligvis vil han ha et best mulig forhold og samarbeid med deg, for barnets skyld.
Gjest Bellatrix Skrevet 14. november 2006 #10 Skrevet 14. november 2006 Jeg skjønner at du synes det er trist at han ikke vil være sammen med deg mer, men som de andre skriver så er det bra at han vil stille opp for barnet og viktig at dere får pratet sammen om hvordan dere skal gjøre det. Familievernkontoret høres lurt ut.
Gjest Tasha Skrevet 14. november 2006 #11 Skrevet 14. november 2006 Han spørte om jeg ville ha kos,sa ikke nei jeg da
Gjest niomi Skrevet 15. november 2006 #12 Skrevet 15. november 2006 OK, han vil fortsatt ikke være sammen med deg, men det er jo greit å få pult litt innimellom.
Gjest Tasha Skrevet 15. november 2006 #13 Skrevet 15. november 2006 Det jeg ment med kos=klem ikke sex
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2006 #14 Skrevet 15. november 2006 Det vil si at han prøver å ha et godt vennskapsforhold til deg for barnets skyld. Han vil dermed ikke være kjæresten din, men gjøre det beste ut av situasjonen.
Snasen Skrevet 15. november 2006 #15 Skrevet 15. november 2006 Nå vet ikke jeg om når du fikk vite om graviditeten med denne kjøtern, men jeg hadde definitivt tatt abort med en slik amøbe som far. Han virker ikke kompetent til den rollen etter hvordan du har beskrevet han i andre innlegg. Kvitt deg med han, nyt svangerskapet. Hvorfor lar du HAN kjøre løpet? Han vil bli med på ultralyd, han vil fikse bilen, osv.... Si at du kan få andre til å fikse bilen og at du vil på UL alene.
Snasen Skrevet 15. november 2006 #16 Skrevet 15. november 2006 TS: Synd at han ikke vil fortsette forholdet, men det er vel dessverre ikke noe du kan gjøre med det. At han vil stille opp for barnet sitt er da bare positivt? Og at han vil være med på samtale høres også bra ut synes jeg. Der kan du kanskje få hjelp til å snakke skikkelig med ham også. ← Men assa... hvem vil få barn med en sånn fyr? I følge Tashas andre innlegg virker jo faren helt tilbakestående.
Snasen Skrevet 15. november 2006 #17 Skrevet 15. november 2006 Han spørte om jeg ville ha kos,sa ikke nei jeg da ← Begynn med å si nei da.
Hu i Svingen Skrevet 15. november 2006 #18 Skrevet 15. november 2006 Men assa... hvem vil få barn med en sånn fyr? I følge Tashas andre innlegg virker jo faren helt tilbakestående. ← Ikke vet jeg hva du mener med "en sånn fyr", da jeg ikke har lest trådstarters andre innlegg.
Gjest niomi Skrevet 15. november 2006 #19 Skrevet 15. november 2006 (endret) Ikke vet jeg hva du mener med "en sånn fyr", da jeg ikke har lest trådstarters andre innlegg. ← Enig. Har lett litt rundt, men ikke funnet noe av denne gjesten fra før. Utifra innleggene kan man ihvertfall ikke trekke de konklusjonene. Endret 15. november 2006 av niomi
Gjest Tasha Skrevet 16. november 2006 #20 Skrevet 16. november 2006 Hvorfor skal alt være så negativt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå