Gjest Gjest Skrevet 13. november 2006 #1 Skrevet 13. november 2006 tenker på å finne meg en au pair, når jeg har fått en ; er det jeg som betaler billett for henne?
Gjest Mayamor Skrevet 13. november 2006 #2 Skrevet 13. november 2006 Jeg var au-pair i Irland da jeg var 17 år. Da var det iallefall vertsfamilien som betalte flybillett tur-retur for meg.
Gjest valkyrja Skrevet 14. november 2006 #3 Skrevet 14. november 2006 har vært au-pair, familien jeg skulle jobbe/bo hos betalte flybiletten. tror det er ganske vanlig.
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2006 #4 Skrevet 14. november 2006 Jeg var au-pair i Tyskland, måtte betale billetten min selv.
Gjest Gjesteline Skrevet 14. november 2006 #5 Skrevet 14. november 2006 Jeg har hatt au-pair. Hun betalte billetten sin selv, måtte kjøpe tur-retur billett med åpen retur. Hun hadde i utgangspunktet ett års kontrakt, og jeg tenkte jeg skulle betale for returen, kanskje hele billetten (men sa det ikke til henne) når hun hadde oppfyllt kontrakten. Da hun reiste ganske plutselig etter 7 mndr var jeg glad jeg ikke hadde gitt henne pengene på forhånd.
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2006 #6 Skrevet 15. november 2006 Jeg var au-pair utenfor Paris for mange år siden, og betalte billetten min selv
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2006 #7 Skrevet 15. november 2006 Hører stadig om au pair, men hva er det egentlig? Er det en hushjelp eller noe?
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2006 #8 Skrevet 15. november 2006 Jeg var au-pair i Spania, og betalte flybillett selv.
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2006 #9 Skrevet 15. november 2006 Hører stadig om au pair, men hva er det egentlig? Er det en hushjelp eller noe? ← En au pair passer barna, gjør husarbeid, lager mat og i dette tilfellet jeg kjenner til, så tilfredstilte hun mannen i huset også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå