Trampe Skrevet 13. november 2006 #1 Skrevet 13. november 2006 (endret) Er kanskje ikke på riktig forum nå, men slike brukes jo til barn, så...da valgte jeg å legge den her. Det er sikkert noen her som har ei grind til å ha i trappa? Slik at barna ikke skal falle ned/ gå opp? Jeg lurer på om noen har en link til ei slik grind som de er fornøyde med. Hvor kjøpte du din? Jeg har ikke barn, men skal bruke den til kaningutten som ikke får være i første etasje, men elsker å hoppe i trapper... Tenkte å montere en slik en nederst i trappa, slik at han kan hoppe ned men ikke lenger. Endret 13. november 2006 av Ithaca
Gjest Mayamor Skrevet 13. november 2006 #2 Skrevet 13. november 2006 Kjøpte våre på Ikea. Har vært fornøyd med de; en oppe og en nede i trappen. Finner ikke link i farten.
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2006 #3 Skrevet 14. november 2006 Vi har også fra Ikea til kaninen vår! Vi har måtte legge panel på den, for den hadde så store sprinkler at den vesle kaninen lett hadde smettet gjennom. (Nå viser det seg at han ikke tør hoppe ned trappa, så vi bruker den ikke uansett!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå