Gå til innhold

meget stor aldersforskjell...

Gjest mango

Anbefalte innlegg

hei!

Dette er jo litt pinlig da, men jeg er jente på 19 år og på fredag møtte jeg en fyr jeg har pratet litt med før..

Det ble til at vi rotet litt og jeg tror egentlig at det han ville ha var sex.Han spurte hele tiden om jeg var jomfru og sånt..

Han sa til meg at han var 30 og jeg syns jo det er i det eldste laget for meg, men alkoholen tok vell litt over. :lol:

Men etterpå nå får jeg høre at han er 38. Og jeg syns det er skam ekkelt-rett og slett!

Og jeg får vemmelser"!!!! blærk!! :oops:

Hva mener dere om denne mannen?

han sa han var betatt av meg og sånt men...

*fylleangst*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sexysadie

He, he , he Vet ikke helt hva jeg skal skrive her...men må få lov til å uttrykke sterkt tvil om denne historiens sannhetsgehalt.

ER denne historien sann så vil jeg si han er meget tragiskt og du burde holde deg til fyrer på din egen alder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok sant ja!

kommer fra en ganske liten plass slik at jeg treffer han ganske ofte også. :oops:

Har alltid sett på han som en skikkelig barsking også liksom, men har hørt rykter om at han er en rundbrenner...

Det er bare såå flaut! også tenker jeg på rykter! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Mango!!

Vi gjør alle feil en gang iblandt.I alle tilfelle sier d mere om ham enn om deg. :evil:

Bedre lykke neste gang!! :kul:

Klem fra Sexy Sadie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Hvis dere bor på en liten plass hvor alle kjenner alle, etc - hvordan har det seg da at du ikke viste at han faktisk er nærmere 40 (10 år mer enn han oppga)?!

Bare lurer.

Ellers enig med SS, dette sier mest om ham...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bor i samme lille kommune, men ikke i samme bygd! Jeg vet hvem han er, men aldri visst alderen. Han ser ut som han er 30-ikke 38!!!

Jeg skjemmst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Embla s

Du!! Du skriver at dere (bare) rotet sammen. ikke noe sex?! Og han sa at han var 30... Syns ikke du skal bruke så mye energi på å ergre deg/skamme deg. Når det kommer til stykket - hadde det vært så veldig mye bedre om han "bare" var 30? Det er jo en del eldre enn deg det også, og hvis det kun er alderen som plager deg, da er det vel ikke så galt? Og litt klining, det er vel ikke noe som vil forfølge deg, ta det heller som en lærepenge!

Lykke til, klem fra Embla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...