Gjest Gjest_Grønt_* Skrevet 13. november 2006 #1 Skrevet 13. november 2006 Tenkte å kjøpe motorsag til gubben til jul, men siden jeg er litt indisponert i tiden fram til jul lurte jeg på å bestille fra Clas Olson. Noen som har erfaringer med sagene derfra - eller andre sagaer? Tenkte å begrense summen oppad til max 2000,- kroner, da det er en hobbysag vi snakker om som langtfra vil bli brukt hver dag.
Hu i Svingen Skrevet 13. november 2006 #2 Skrevet 13. november 2006 Abonnerer fordi jeg ønsker meg en motorsag, og vil også ha tips om hvilke som er bra.
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2006 #3 Skrevet 16. november 2006 Ingen som har erfaringer å dele når det gjelder motorsag til hobbybruk???
Gjest Reven Skrevet 16. november 2006 #4 Skrevet 16. november 2006 Hva er en motorsag til hobbybruk? Hvor lenge skal den brukes av gangen? Hva skal sages med den? Skal han hogge ved? Hvor grov ved i så fall? Jeg har ikke noe svar til deg, fordi jeg ikke har særlig greie på motorsager. Jeg vil imidlertid anbefale deg å stikke innom en motorsagforhandler for å finne ut ca hva du egentlig leter etter. Deretter kan du shoppe rundt etter et godt tilbud.
Gjest vimse Skrevet 16. november 2006 #5 Skrevet 16. november 2006 Tror det kan være lurt å kontakte en forhandler, og ha god oversikt over hva den skal brukes til. Selv trives jeg med stihlsager, de er enkle å få svev på og lette å håndtere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå