Lib Skrevet 13. november 2006 #1 Skrevet 13. november 2006 Mamma ønsker seg sånne Crocs til jul. Hun jobber i helsevesenet, og der er det visst ganske in om dagen. Men-hvor får jeg kjøpt ? Lurer på om noen har kjøpt dette i noen butikker i Oslo ? Pris ? Dersom noen her har bestilt via nett fra USA,vil jeg gjerne høre om det også. Hva ble prisen ? Mamma sin drøm er lyseblå Crocs med blomster på.. Har noen sett dette (nett/butikk)? Jeg finner bare ensfargede på nett. På forhånd tusen takk
Ginen Skrevet 13. november 2006 #2 Skrevet 13. november 2006 Har sett dem overalt egentlig, både i store og små byer. EuroSko f.eks. Har også sett dem på nett, men lenge siden, er ikke sikkert adressa er helt riktig og gidder ikke sjekke www.crocs.no
ashera Skrevet 13. november 2006 #3 Skrevet 13. november 2006 Crocs får du på de fleste sportsforretninger. Men det er mye billigere å bestille fra USA, f.eks. fra www.rei.com - koster rundt tretti dollar, i motsetning til inntil 600 i Norge. Har vært crocstråder her før, søk og du får dem sikkert opp.
Gjest Frk. Grønn Skrevet 14. november 2006 #4 Skrevet 14. november 2006 Jeg er selv sykepleierstudent og strålende fornøyd med mine crocs Jeg bestilte fra Taylorshoes.com, og de kom på under kr. 200,- for 1-2 måneder siden. Derfor slapp jeg også å betale moms/toll. Et røverkjøp
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2006 #5 Skrevet 14. november 2006 Jeg er selv sykepleierstudent og strålende fornøyd med mine crocs Jeg bestilte fra Taylorshoes.com, og de kom på under kr. 200,- for 1-2 måneder siden. Derfor slapp jeg også å betale moms/toll. Et røverkjøp ← ÅÅÅÅ det var mange fine- Hvordan er størrelsene? Hva tilsvaret ,36,37,39..
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2006 #6 Skrevet 14. november 2006 Der får man kjøpt mange sorter accessories til å ha på skone.
Gjest Frk. Grønn Skrevet 14. november 2006 #7 Skrevet 14. november 2006 (endret) ÅÅÅÅ det var mange fine- Hvordan er størrelsene? Hva tilsvaret ,36,37,39.. ← Jeg bruker str. 39, og kjøpte størrelsen som heter M6/W8. Husk at skoene skal sitte litt løst. De blir allikevel holdt på plass ved hjelp av reima som sitter bak på hælen Jeg har Cayman modellen som visstnok er den du også får kjøpt de fleste steder der de selger crocs her i Norge Endret 14. november 2006 av StineMa
Gjest Fruktfat Skrevet 14. november 2006 #8 Skrevet 14. november 2006 Der får man kjøpt mange sorter accessories til å ha på skoene. ← crocs får du kjøpt på sportsbutikker og i noen skobtikker. blomstene er sånne du sette rpå, koster 39,- pr stk. crocs koster 699,- i norge, om du ikke får dem på tilbud. rei.com har blant annet
Søtpotita Skrevet 14. november 2006 #9 Skrevet 14. november 2006 Jeg bestilte fra Taylorshoes.com, og de kom på under kr. 200,- for 1-2 måneder siden. Derfor slapp jeg også å betale moms/toll. Et røverkjøp ← Oi, oi! Dette verkar bra Kor lang tid tok det før du fekk dei tilsendt?
Drua Skrevet 14. november 2006 #10 Skrevet 14. november 2006 Oi, oi! Dette verkar bra Kor lang tid tok det før du fekk dei tilsendt? ← Jeg bestilte også fra Taylorshoes, og er strålende fornøyd Kommer absolutt til å bestille fra den butikken igjen hvis jeg skal ha flere crocs. Det tok omtrent 1 uke før de kom i posten.
Gjest Frk. Grønn Skrevet 14. november 2006 #11 Skrevet 14. november 2006 Oi, oi! Dette verkar bra Kor lang tid tok det før du fekk dei tilsendt? ← De var utsolgt i den fargen jeg bestilte, men når jeg fikk beskjed om at de var kommet på lager, så tok det 5 dager før jeg fikk de. Lurer på om jeg skal kjøpe til mamma i julegave, hun er kokk og går dagen lang
Gjest Gjesta Skrevet 14. november 2006 #12 Skrevet 14. november 2006 Jeg bruker str. 39, og kjøpte størrelsen som heter M6/W8. Husk at skoene skal sitte litt løst. De blir allikevel holdt på plass ved hjelp av reima som sitter bak på hælen ← Jeg skjønner fortsatt ikke helt hvilken størrelse jeg skal velge. Blir veldig glad om noen vil gå inn på denne siden, ta en titt på "beach size chart"-oversikten og fortelle meg hvilken størrelse som tilsvarer 39
Gjest Frk. Grønn Skrevet 14. november 2006 #13 Skrevet 14. november 2006 Jeg skjønner fortsatt ikke helt hvilken størrelse jeg skal velge. Blir veldig glad om noen vil gå inn på denne siden, ta en titt på "beach size chart"-oversikten og fortelle meg hvilken størrelse som tilsvarer 39 ← Medium skulle jeg tro? Jeg har Men 6/Women 8, og i den tabellen står det Men 6-7/Women 8-9 på medium
Drua Skrevet 14. november 2006 #14 Skrevet 14. november 2006 Jeg skjønner fortsatt ikke helt hvilken størrelse jeg skal velge. Blir veldig glad om noen vil gå inn på denne siden, ta en titt på "beach size chart"-oversikten og fortelle meg hvilken størrelse som tilsvarer 39 ← Enig med StineMa. Jeg har også M6/W8, som tilsvarer medium, og jeg bruker 39 i vanlige skostørrelser.
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2006 #16 Skrevet 15. november 2006 bruker dere disse skone ute ogs? eller er det bare inne/jobb sko?
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2006 #17 Skrevet 15. november 2006 bruker dere disse skone ute ogs? eller er det bare inne/jobb sko? ← De kan godt brukes ute, men cayman som de fleste bruker egner seg ikke på vinteren. Det finnes andre modeller en kan bruke på vinteren.
Bustetroll Skrevet 17. november 2006 #18 Skrevet 17. november 2006 Når man bestiller crocs hva skal man ta på shipping method? USPS eller USPS International Insured?
Bustetroll Skrevet 17. november 2006 #19 Skrevet 17. november 2006 Jeg vet egentlig ikke helt hvordan jeg skal fylle ut resten av skjemaet heller jeg. Skal jeg fylle inn stedsnavn på city, by på state og postnummer på zip code? Eller?
Drua Skrevet 17. november 2006 #20 Skrevet 17. november 2006 Jeg vet egentlig ikke helt hvordan jeg skal fylle ut resten av skjemaet heller jeg. Skal jeg fylle inn stedsnavn på city, by på state og postnummer på zip code? Eller? ← Jeg fylte inn "Oslo" på både city og state, og postnummeret på zip code. USPS som shippingmetode.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå