Gå til innhold

Det HETER ikke "TRENDCOAT"


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Mulig gjesten har frekventert mote.no litt for mye. ;)

Det spørs bare det ja. Kanskje det ikke skjer så mye der borte i kveld ettersom de må komme hit til oss "voksne". :sjarmor:

julenissen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle
Er en relativt profilert bruker inne på velværeforumet som konsekvent skriver det,ihvertfall.

Er en person som skriver det på den måten, og da måtte du lage en hel tråd for det. Snakker om å ha for lite å gjøre, kanskje husvask kunne vært tingen for deg akkurat nå ;)

Alt mulig enkelte klarer å henge seg opp i, og til og med lage et stort oppslag om det. Hjelpe og bære sier jeg bare, kan ikke ha det godt med deg selv ( eller noen av dere andre som måtte mene at denne tråden passer fint inn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(...)kan ikke ha det godt med deg selv (eller noen av dere andre som måtte mene at denne tråden passer fint inn)

Greit nok at dette er tull/snikksnakk, og en tråd vi fint kunne leve uten, men klarer du virkelig å trekke så mye ut av en liten kommentar? Heftig! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en person som skriver det på den måten, og da måtte du lage en hel tråd for det. Snakker om å ha for lite å gjøre, kanskje husvask kunne vært tingen for deg akkurat nå  ;)

Alt mulig enkelte klarer å henge seg opp i, og til og med lage et stort oppslag om det. Hjelpe og bære sier jeg bare, kan ikke ha det godt med deg selv ( eller noen av dere andre som måtte mene at denne tråden passer fint inn)

Hvorfor i all verden blåser du deg så opp over dette? Kanskje DU trenger å kjøle ned med litt husvask? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tsk, tsk. Er det ikke leggetid for små mote.no barn snart?

Jaaadaa, vi vet at Kgs husmødre er missunnelige på forumet vårt, men dere trenger ikke å nevne det ved ENVER anledning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite søk fortalte meg at ordet trendcoat har blitt bruk hele fire - 4 - ganger på velværeforumet, unntatt de gangene det er brukt i denne tråden. Så det var kanskje ikke noe å lage en hel tråd om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dummere tråder har vært laget her tidligere.Ingen nevnt. :ler: Men hvis en moderator her ser denne tråden,er det vel like greit at den fjernes, det fins tydeligvis en del eksplosive individer her inne. ;)

Og NEI, vi trenger ikke fortsette tråden med å snakke om eksplosive individer,da kan vi heller bare gå og vaske hus alle mann (kvinns)!

hilsen TS :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har skrevet trendcoat mange ganger :sjenert: Kult hvis noen har laget en hel tråd om meg :ler::klappe:

:bukke:

Endret av Miracl3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Snart medlem*
Et lite søk fortalte meg at ordet trendcoat har blitt bruk hele fire - 4 - ganger på velværeforumet, unntatt de gangene det er brukt i denne tråden. Så det var kanskje ikke noe å lage en hel tråd om?

Eller kanskje det nettopp var det det var? Hele FIRE ganger.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_mia_*

Av og til blir jeg så flau over å være på dette forumet.

Og snakk om å kaste stein i glasshus. Du klager over at folk bruker feil ord, men selv har du gått glipp av noe så elementært som at man har mellomrom etter komma. Akk ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...