Gjest Gjest Skrevet 13. november 2006 #1 Skrevet 13. november 2006 http://www.bohus.no/default.asp?page=110&p...ct=328&p328_v=1 den er i kunstlær... er det helt pyton? liker prisen, fargen og designet, men er litt usikker:-) Takker for svar!
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2006 #2 Skrevet 14. november 2006 Har den selv. Angrer kjøpet. Den ser kanskje ok ut, men likevel er det flere ting som plager meg ved serien. For det første så er den et veldig blankt materiale, noe som i neste ledd medfører at den er veldig glatt å sitte i, slik at man liksom sklir rundt i den... Videre så er den ganske kald å sitte i. I tillegg så er løsner trådene i sømmene.
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2006 #3 Skrevet 14. november 2006 Vi har den samme og er kjempe fornøyd med den. Den ser "nett ut" og ikke så svær som mange andre sofaer nå til dags, den er kjempe god å sitte i og jeg kjenner ikke til det med å skli... synes den er helt super. Ikke oppdaget løse tråder enda i hvertfall. For den prisen er jeg strålende fornøyd () vi kjøpte 2 x 3 seter i stede for 2,5 + 3 og fikk det til samme pris....
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2006 #4 Skrevet 14. november 2006 Hva i alle dager er poenget med å lage en 2,5 seter og en 3 seter med 5 cm i lengdeforskjell? Skjønner godt deg som har kjøpt 2*3 seter...
Infinity Skrevet 14. november 2006 #5 Skrevet 14. november 2006 Jeg likte den ikke. Jeg kan ikke tenke meg at kunstlær er noe særligt å sitte på heller.
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2006 #6 Skrevet 14. november 2006 Den er råfin, ønsker meg sånn sofa selv, men da i ekte skinn, kunstlær kan fort bli klamt å sitte på.
Gjest Fruktfat Skrevet 14. november 2006 #7 Skrevet 14. november 2006 vi har den og er superfornøyd! god å sitte i, pen å se på, syner ikke den er klam eller for blank. vi har 3+3 seter, kosta det samme som 2,5+3. og så har vi den med brede, rette armlener, finere enn den som det er linket til.
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2006 #8 Skrevet 14. november 2006 vi har den og er superfornøyd! god å sitte i, pen å se på, syner ikke den er klam eller for blank. vi har 3+3 seter, kosta det samme som 2,5+3. og så har vi den med brede, rette armlener, finere enn den som det er linket til. ← Finnes den i en annen versjon også? Hva blir prisen på den?
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2006 #9 Skrevet 14. november 2006 Finnes den i en annen versjon også? Hva blir prisen på den? ← Jeg fant, jeg fant=) Jeg såg ikke at det var forskjellige typer jeg, men du har helt rett, den er finere den=) Tusen takk!!! ts
Gjest Fruktfat Skrevet 15. november 2006 #10 Skrevet 15. november 2006 Jeg fant, jeg fant=) Jeg såg ikke at det var forskjellige typer jeg, men du har helt rett, den er finere den=) Tusen takk!!! ts ← vi betalte 4000,- pr sofa om jeg ikke husker helt feil.
Gjest Kitten Skrevet 15. november 2006 #11 Skrevet 15. november 2006 Jeg er veldig fornøyd med min. De er laget i nabucco; et materiale som tåler mye mer enn andre skinn/ stogg og skai sofaer. Dessuten puster det litt. Min sofa har begynt å gå opp litt i sømmene i den ene kanten, men så "bor" det to bikkjer oppi der som spinner rundt.
linky Skrevet 15. november 2006 #12 Skrevet 15. november 2006 Vi har også denne sofaen og er kjempefornøyd med den. Og den er ikke klam å sitte i, det var noe vi var obs på å spørre om når vi kjøpte den. den "puster veldig bra". og så er den veeldig god å sitte i
Drua Skrevet 15. november 2006 #13 Skrevet 15. november 2006 Jeg ønsker meg den, synes den er kjempefin. Liker best de brede armlenene.
Nicky B Skrevet 15. november 2006 #14 Skrevet 15. november 2006 vi har den og er superfornøyd! god å sitte i, pen å se på, syner ikke den er klam eller for blank. vi har 3+3 seter, kosta det samme som 2,5+3. og så har vi den med brede, rette armlener, finere enn den som det er linket til. ← Vi også! (Vi har armlene nummer 4.) Med småbarn i huset er det flott å ha en sofa man bare kan tørke av, ikke blir jeg det minste klam i rompa av å sitte i den heller. (mens hos et vennepar som har en ekte skinnsofa, blir jeg veldig varm i rumpa.)
Vannkvinne Skrevet 16. november 2006 #15 Skrevet 16. november 2006 Er generelt en dårlig ide med møbler i kunstskinn. Ordentlig skinn blir mye finere ved bruk. Ordentlig skinn blir ikke klamt!
Gjest nemi77 Skrevet 16. november 2006 #16 Skrevet 16. november 2006 Hei Jeg har den Er kjempe fornøyd, den blir godt brukt. Har hatt den i tre år og den er akkurat like fin. Nemi77
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2006 #17 Skrevet 17. november 2006 Er generelt en dårlig ide med møbler i kunstskinn. Ordentlig skinn blir mye finere ved bruk. Ordentlig skinn blir ikke klamt! ← Sant nok, men stoffet denne sofaen er laget i tåler mye røffere behandling enn skinn. I tillegg puster det, det gjør ikke skinn som er bycast. Da er det bedre med lokk alike bycast for oss som trenger en mer slitesterk sofa...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå