Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 13. november 2006 #1 Skrevet 13. november 2006 Har noen prøvd punkt-vipper?Er det vanskelig å få de til å sitte? Legger man på maskara etterpå? Mange spm...........men lurer veldig-har lyst til å prøve men redd for å finne vippene på kinnet.............
Mischa Skrevet 13. november 2006 #2 Skrevet 13. november 2006 Jeg har prøvd- flere ganger! Får ikke til! Tror merket jeg har prøvd (flere ganger) er Depend - lyserosa esker fra VITA. Får de ikke til å sitte, selv om de visstnok skal være enklere å feste enn hele løsvipper. Nei jeg holder meg til den vanlige varianten, da vet jeg hvertfall at det sitter hele kvelden og natten ut..
Lola83 Skrevet 13. november 2006 #3 Skrevet 13. november 2006 Jeg foretrekker vanlige remse vipper.. Jeg får til begge deler, men det er fordi jeg har brukt falske vipper i mange år.. Det er ikke lett og få til for en nybegynner. Begynn med remser.
Nemesis Skrevet 13. november 2006 #4 Skrevet 13. november 2006 Jeg har også prøvt punktvipper.. var litt vanskelig.. fikk lim overalt og det satt godt på i flere dager etterpå.. Vil tro remse er lettere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå