Aeriana Skrevet 13. november 2006 #1 Skrevet 13. november 2006 Jeg har fått problemer med å vise sider, spesielt når jeg er inne på f.eks. Grete Roede sin side der man skal føre matlogg. Da har jeg plutselig fått masse paranteser, spørsmålstegn, firekanter osv inne i setninger og jeg får heller ikke opp alternativer som tidligere (hvis noen er kjent på disse sidene da). Startsiden min kommer opp sent, og det står "fullført, men med feil på siden" nederst. Det er også andre sider som har disse tegnene inni setninger. Hva skal jeg gjøre for å rette opp dette?????? Vær så snill å hjelp meg med dette, hvis noen har peiling på hva jeg skal gjøre.
Aeriana Skrevet 13. november 2006 Forfatter #2 Skrevet 13. november 2006 Anyone??? Sikkert bare en liten filleting, men det er utrolig irriterende. Jeg er ikke så veldig datakyndig heller
Germini Skrevet 13. november 2006 #3 Skrevet 13. november 2006 Hvis du bruker internet explorer, kan du sjekke settingen din under vis - koding. Den bør stå til vesteuropeisk (ISO). Håper det hjelper
Aeriana Skrevet 13. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 13. november 2006 Den står på ISO. Jeg har drevet med litt opprenskning, og det er mulig jeg har slettet noe som jeg ikke skulle gjort... Jeg vet ikke. Er det noen andre innstillinger jeg kan sjekke? Har prøvd å søke litt på kundestøtte for internet og windows, men jeg skjønner ikke bæra!
Germini Skrevet 13. november 2006 #5 Skrevet 13. november 2006 Hmm. Du kan jo se om det hjelper å slette cache under verktøy - alternativer for internett. slett filer under midlertidige internettfiler. Sjekk skrifter og språk under verktøy - alternativer for internett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå