Gjest Gjest Skrevet 13. november 2006 #1 Del Skrevet 13. november 2006 Hvor lang tid tar det fra du sender meldekort,til du har pengene på konto? Jeg må snart begynne å "suge på labben"! Jeg haaater denne situasjonen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eir Skrevet 13. november 2006 #2 Del Skrevet 13. november 2006 Dersom du sender meldekort via nettet tar det to virkedager, sender du i posten kan det ta inntil en uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 13. november 2006 #3 Del Skrevet 13. november 2006 Takk for svar! Jeg sendte det over nettet på lørdag,så at det sto "klar til beregning" idag,kan jeg kanskje vente dem på kto.imorra ettermiddag? Det er første utbet.så jeg vet ikke hvordan det funker.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eir Skrevet 13. november 2006 #4 Del Skrevet 13. november 2006 Jeg sender via nett, og når jeg sender lørdag kommer pengene på konto onsdag morgen, siden det går på virkedager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 13. november 2006 #5 Del Skrevet 13. november 2006 Ok,da kommer de kanskje til meg også på onsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2006 #6 Del Skrevet 13. november 2006 Da får du det på onsdag helt sikkert. Hvor lenge kan man gå på arbeidsledighetstrygd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eir Skrevet 13. november 2006 #7 Del Skrevet 13. november 2006 Max 104 uker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2006 #8 Del Skrevet 13. november 2006 Takk for svar. 2 år med andre ord. Kan man søke om forlengelse med hjelp av legeatest for angst? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 13. november 2006 #9 Del Skrevet 13. november 2006 Takk for svar. 2 år med andre ord. Kan man søke om forlengelse med hjelp av legeatest for angst? ← Nei, det kan man ikke. Er du så hardt rammet av angst at du i praksis ikke er reell arbeidssøker, skal du i utgangspunktet ikke ha dagpenger. Trenger du hjelp for å komme tilbake i arbeidslivet som reell arbeidssøker, er det ordningene med attføring/yrkesrettet attføring som er aktuelle. Jeg mener absolutt ikke å være nedlatende eller krass, men slik er regelverket og jeg er temmelig sikker på saksbehandleren din hos NAV kan hjelpe deg med å finne en løsning som er bedre for deg enn å slite med problemene alene og uten oppfølging. Hvis du fungerer tilfredsstillende og føler at det er greit å søke jobber på egenhånd, skal du selvfølgelig ha dagpenger! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2006 #10 Del Skrevet 14. november 2006 Tusen takk for utfyllende svar Leo, da sier jeg det til min venninne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå