valentino Skrevet 15. november 2006 #21 Del Skrevet 15. november 2006 Jeg la frem følelsene mine for henne og naiv som jeg var så trodde jeg at ting skulle gå i boks denne gangen. Hun svarte: "ååh du er så snill og god. Den jenta som får deg er heldig" også klemte hun meg. ← Hvorfor i all verden drepte du enhver spenning ved å fortelle om følelsene dine før dere hadde sex? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
valentino Skrevet 15. november 2006 #22 Del Skrevet 15. november 2006 Jeg tror det er helt umulig for meg å få meg dame! ← Feil tankesett. Du må tro at jenter er interessert i deg for å kunne se de signalene og hintene de sender når de er interessert. Jeg blir altid "bare" venn. ← Det skyldes vel at du oppfører deg som en venn. Jeg kan nøye meg med det da, for de jentene jeg har vært litt intresert i er veldig kule, så selvom de ikke er hypp på å være sammen meg, så betyr ikke det at man ikke kan treffes å ha det kult ← Bli med disse jentene når du er på sjekkeren. Be de snakke seg i mellom om at du er deilig og uoppnåelig så andre jenter overhører det. hvis du uheldigvis ikke får hjernen hennes til å reagere på den måten du ønsker, så er det ikkeno noen kan gjøre med det. ← Det er jo forsåvidt korrekt, men du kan sørge for å unngå å gjøre de tingene som reduserer den seksuelle interessen. Damer pleier ikke like at menn får masse følelser først ← Det de ikke liker er at menn avslører sine følelser for tidlig. Det vil si før de selv har gjort seg opp en mening. Damer elsker drama og spenning. Bare se på trådene her som hvor de spekulerer til den store gullmedaljen hvorvidt en fyr er interessert eller ikke. De får ikke muligheten til å oppleve dette dersom mannen avslører sine følelser for tidlig. Mennesker er nå en gang slik at vi ofte vurderer det oppnåelige høyere enn det vi har eller vet vi kan få. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 15. november 2006 #23 Del Skrevet 15. november 2006 Hun svarte: "ååh du er så snill og god. Den jenta som får deg er heldig" også klemte hun meg. ← Hun mener det nok, men hun er ikke interessert... Sorry Jeg tror det er helt umulig for meg å få meg dame! Jeg blir altid "bare" venn. Jeg kan nøye meg med det da, for de jentene jeg har vært litt intresert i er veldig kule, så selvom de ikke er hypp på å være sammen meg, så betyr ikke det at man ikke kan treffes å ha det kult ← Sånn er det gjerne begge veier. Noen blir kun venner... Har en kompis. Han er kjempeålreit. Snill, morsom, god jobb, egentlig alt en bør se etter i en gutt. Problemet er at han alltid blir kompis. Jentevennine som sliter med det samme. Faller gjerne for feil gutter. De to hadde vært det perfekte par, men er bare kjempegode venner. Tror nok heller aldri de vil bi noe annet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_metalheart_* Skrevet 15. november 2006 #24 Del Skrevet 15. november 2006 hun her finner seg alltid fengselsfugler som driver med dop, behandler henne som dritt og har rulleblad større enn glomma. Hva er galt med oss "snille" menn?. Det er forskjell på å være pysesnill og snill på den måten at man behandler dama bra, men sammtidig vet å skape spenning i ett forhold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest regine Skrevet 15. november 2006 #25 Del Skrevet 15. november 2006 Jeg skjønner ikke behovet noen (flest gutter...?) åpenbart har, med å sutre så jævlig bare fordi de blir avvist. Vi er mange som har opplevd avvisning, av mer eller mindre hyggelig karakter.... men etterhvert som en blir eldre så skjønner en jo også at det ikke alltdi er sånn at "fordi jeg liker deg så MÅ du like meg". Sånt er det lite å gjøre med. Noen ganger klaffer det, men vel så ofte gjør det det ikke. sånn er faktisk livet..... At man blir skuffet og lei seg over en avvisning er naturlig. Imidlertid er det superviktig å ikke sette seg i en hengemyr av "det-er-så-synd-på-meg-ingen-vil-ha-meg-buhuuuuu". Gjør man det, er man iallfall ikke attraktiv for noen andre og da blir man iallfall avvist. Ta det som et kompliment at hun syns du er grei. Ta det også til deg at hun faktisk sier noe pent samtidig som hun avviser deg. Tro meg, det er mye verre å få slengt noe "dritt" i tillegg til avvisningen..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquila Skrevet 15. november 2006 #26 Del Skrevet 15. november 2006 men det er jo en stupid unnskyldning. si det rett ut: jeg er dessverre ikke seksuelt tiltrukket av deg og har dermed kommet fram til følgende konklusjon at jeg ikke kunne tenke meg å dyrke dette kjæresteforholdet med deg. Lykke med din søken etter en vagina som vil ha deg, og bare deg. ← Kanskje den jeg skal bruke når jeg sier til min samboer at nok er nok, legger igjen sjømannsbruden jeg har kjøpt til han (men ikke gitt ham ennå)!!! Jeg skal iallefall ikke si "hun er heldig hun som får deg!" (litt sur arctica idag)! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2006 #27 Del Skrevet 15. november 2006 hun her finner seg alltid fengselsfugler som driver med dop, behandler henne som dritt og har rulleblad større enn glomma. Hva er galt med oss "snille" menn?. Det er forskjell på å være pysesnill og snill på den måten at man behandler dama bra, men sammtidig vet å skape spenning i ett forhold. ← Er ikke noe galt med dere... Er sammen med en kjempesnill gutt selv, og veldig glad for det. Er bare en del jenter som heller faller for feil menn... Noen ganger trenger vi litt mere tid for å oppdage at det er mer. Andre ganger er det rett og slett ikke rette mannen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
metalheart Skrevet 15. november 2006 Forfatter #28 Del Skrevet 15. november 2006 dette er ikke ment som sutring. Men for å si det på denne måten, det er noen dager siden jeg ble avvist nå så det er ikke så fryktelig tungt mer. Jeg vet da også at kjærlighet ikke nødvendigvis trenger å være gjensidig. Er det ei som det går scheiss med så dukker det vel opp ei med tiden:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Devin Skrevet 15. november 2006 #29 Del Skrevet 15. november 2006 Riktig innstilling metalheart. Vil alltid være noen (oftest flertallet, merkelig ikke sant?) jenter som ikke interessert. Men som det har blitt nevnt, så er det veldig viktig at man ikke utleverer for tidlig. Noen kaller det å spille spill, andre kaller det å bevare spenningen. Jenter liker utfordringer, så gi henne noe å bryne seg på. Vis at du trives i ditt eget selskap. La hun kjempe for din oppmerksomhet. Jeg tror mange gutter feilberegner jenter og ikke skjønner hvordan tiltrekning fungerer. Slutt å hør på andre jenter, hva de mener du må gjøre for å bli attraktiv. Lytt heller til gutta som har suksess med damer, hvis de er gode kompiser er det ikke noe i veien for at du spør om tips etc. mine 2 øre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 15. november 2006 #30 Del Skrevet 15. november 2006 Jeg tror hun mener det jeg. Alle har vel opplevd å kjenne til noen som av en eller annen grunn virker som den perfekte gutt/mann og at man kan bli missunnelig på den som er så heldig å få til et forhold med vedkommende. Men som man dessverre ikke er forelsket i. Det at hun ikke kjenner deg godt nok til å vite at du er snill og god er vel litt rart siden du kjenner henne godt nok til å vite at du vil ha henne (hun syns vel du virker veldig snill og god da vet du. Eller kanskje du ser veldig snill ut) Noen jenter faller bare for menn de på en eller annen måte kan "redde". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_metalheart_* Skrevet 15. november 2006 #31 Del Skrevet 15. november 2006 Riktig innstilling metalheart. Vil alltid være noen (oftest flertallet, merkelig ikke sant?) jenter som ikke interessert. Men som det har blitt nevnt, så er det veldig viktig at man ikke utleverer for tidlig. Noen kaller det å spille spill, andre kaller det å bevare spenningen. Jenter liker utfordringer, så gi henne noe å bryne seg på. Vis at du trives i ditt eget selskap. La hun kjempe for din oppmerksomhet. Jeg tror mange gutter feilberegner jenter og ikke skjønner hvordan tiltrekning fungerer. Slutt å hør på andre jenter, hva de mener du må gjøre for å bli attraktiv. Lytt heller til gutta som har suksess med damer, hvis de er gode kompiser er det ikke noe i veien for at du spør om tips etc. mine 2 øre ← hehe, en av mine beste kamerater som er skikkelig dametrekker ga meg noen tips. Han ba meg b.la gi litt mer faen, ikke være "for snill" og være litt badass. Ikke utlevere seg selv for mye, ikke fortelle for mye om seg selv i starten. Og han mener at jeg burde slå meg litt mer løs, være litt mer vill og rebelsk. Og kanskje bli litt mer vågal slik at de opplever med action. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 15. november 2006 #32 Del Skrevet 15. november 2006 Hvorfor i all verden drepte du enhver spenning ved å fortelle om følelsene dine før dere hadde sex? ← Åh, valentino, du tror du kjenner oss jenter så godt, hva? Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 16. november 2006 #33 Del Skrevet 16. november 2006 dette er ikke ment som sutring. Men for å si det på denne måten, det er noen dager siden jeg ble avvist nå så det er ikke så fryktelig tungt mer. Jeg vet da også at kjærlighet ikke nødvendigvis trenger å være gjensidig. Er det ei som det går scheiss med så dukker det vel opp ei med tiden:) ← Det ordner seg for snille gutter veit du Jeg tror hun mener det jeg. Alle har vel opplevd å kjenne til noen som av en eller annen grunn virker som den perfekte gutt/mann og at man kan bli missunnelig på den som er så heldig å få til et forhold med vedkommende. Men som man dessverre ikke er forelsket i. ← Er nok sånn dessverre... En kan ikke fremtvinge følelser heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 16. november 2006 #34 Del Skrevet 16. november 2006 Feil tankesett. Du må tro at jenter er interessert i deg for å kunne se de signalene og hintene de sender når de er interessert. Det skyldes vel at du oppfører deg som en venn. Bli med disse jentene når du er på sjekkeren. Be de snakke seg i mellom om at du er deilig og uoppnåelig så andre jenter overhører det. Det er jo forsåvidt korrekt, men du kan sørge for å unngå å gjøre de tingene som reduserer den seksuelle interessen. Det de ikke liker er at menn avslører sine følelser for tidlig. Det vil si før de selv har gjort seg opp en mening. Damer elsker drama og spenning. Bare se på trådene her som hvor de spekulerer til den store gullmedaljen hvorvidt en fyr er interessert eller ikke. De får ikke muligheten til å oppleve dette dersom mannen avslører sine følelser for tidlig. Mennesker er nå en gang slik at vi ofte vurderer det oppnåelige høyere enn det vi har eller vet vi kan få. ← Det er sant det du sier, men jeg må likson anstrenge meg for å få til det her Jeg venter heller til den perfekte jenta bare kommer å setter seg på sengekanten min å sier "jeg vil være shæshten din!" Det har ikke skjedd enda, så da er jo sjangsene større for at det skjer snart!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*melis* Skrevet 16. november 2006 #35 Del Skrevet 16. november 2006 Jeg tror hun mener det jeg. Alle har vel opplevd å kjenne til noen som av en eller annen grunn virker som den perfekte gutt/mann og at man kan bli missunnelig på den som er så heldig å få til et forhold med vedkommende. Men som man dessverre ikke er forelsket i. Har en følelse av at menn ofte tar det å bli avvist så tungt at de ikke tar til seg komplimenter som blir gitt i samme slengen. Noen ganger er det slik at man lirer av seg noen komplimenter for å gjøre det hele litt enkelere, men veldig ofte mener man faktisk det man sier. Har selv hatt noen kompiser som har vært forelsket i meg og som jeg har vært veldig veldig glad i og som jeg virkelig skulle ønske jeg var forelsket i fordi det er flotte gutter på alle måter, men som jeg dessverre ikke har følt at jeg passer sammen med. Tar meg ofte i å ønske at jeg bare kunne bli stormende forelsket og misunner faktisk de som blir det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
valentino Skrevet 17. november 2006 #36 Del Skrevet 17. november 2006 Det ordner seg for snille gutter veit du ← Det kan ordne seg for snille gutter, og det kan ordne seg for slemme gutter. Det er ikke alt som står og faller på snill/slem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 17. november 2006 #37 Del Skrevet 17. november 2006 Har en følelse av at menn ofte tar det å bli avvist så tungt at de ikke tar til seg komplimenter som blir gitt i samme slengen. Noen ganger er det slik at man lirer av seg noen komplimenter for å gjøre det hele litt enkelere, men veldig ofte mener man faktisk det man sier. Har selv hatt noen kompiser som har vært forelsket i meg og som jeg har vært veldig veldig glad i og som jeg virkelig skulle ønske jeg var forelsket i fordi det er flotte gutter på alle måter, men som jeg dessverre ikke har følt at jeg passer sammen med. Tar meg ofte i å ønske at jeg bare kunne bli stormende forelsket og misunner faktisk de som blir det. ← Syns det er rart at så mange jenter har den instillinga at "Nei, jeg kan ikke bli sammen han der, for jeg er ikke forelska!" Følelser kommer etterhvert... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Snart medlem* Skrevet 17. november 2006 #38 Del Skrevet 17. november 2006 Riktig innstilling metalheart. Vil alltid være noen (oftest flertallet, merkelig ikke sant?) jenter som ikke interessert. Men som det har blitt nevnt, så er det veldig viktig at man ikke utleverer for tidlig. Noen kaller det å spille spill, andre kaller det å bevare spenningen. Jenter liker utfordringer, så gi henne noe å bryne seg på. Vis at du trives i ditt eget selskap. La hun kjempe for din oppmerksomhet. Jeg tror mange gutter feilberegner jenter og ikke skjønner hvordan tiltrekning fungerer. Slutt å hør på andre jenter, hva de mener du må gjøre for å bli attraktiv. Lytt heller til gutta som har suksess med damer, hvis de er gode kompiser er det ikke noe i veien for at du spør om tips etc. mine 2 øre ← Personlig mener jeg at dette er verdens største myte, men siden Metalheart ikke får jenter med strategien jeg liker best at gutter bruker, bør han jo prøve dette forslaget. Sjekkestrategi er dessverre ingen vitenskap, og for forskjellige gutter virker forskjellige ting - og på forskjellige jenter virker forskjellige ting. Hvis en gutt i utgangspunktet ikke trigger interesse for meg, hjelper det ikke uansett hvilken strategi han bruker. Hvis han er en person jeg fatter litt interesse for, kan han klare å hale noe i land uansett hvilken strategi han benytter (selv om jeg har en tendens til å bli lei dem som driver med et slikt følelsesmessig spill som skisseres over). Uansett - jeg kan bare komme med det mest oppbrukte tipset - vær deg selv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*melis* Skrevet 17. november 2006 #39 Del Skrevet 17. november 2006 Syns det er rart at så mange jenter har den instillinga at "Nei, jeg kan ikke bli sammen han der, for jeg er ikke forelska!" Følelser kommer etterhvert... ← De gjør ikke det hos meg. Føles det feil, så føles det feil. For meg fungerer forelskelsen som et slags tegn på at en person kan være (men ikke nødvendigvis trenger å være) en jeg passer sammen med. De jeg ikke blir forelsket i mangler som regel et eller annet som er viktig for meg for at jeg skal kunne bli lykkelig i forholdet. Det kan være ting som at vi har veldig forskjellige interesser eller verdier, at vi har forskjellige syn og ønsker om fremtiden osv osv. Det er slike ting som bør være på plass i et forhold, men som ikke trenger å være det i et vennskap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2006 #40 Del Skrevet 17. november 2006 De gjør ikke det hos meg. Føles det feil, så føles det feil. For meg fungerer forelskelsen som et slags tegn på at en person kan være (men ikke nødvendigvis trenger å være) en jeg passer sammen med. De jeg ikke blir forelsket i mangler som regel et eller annet som er viktig for meg for at jeg skal kunne bli lykkelig i forholdet. Det kan være ting som at vi har veldig forskjellige interesser eller verdier, at vi har forskjellige syn og ønsker om fremtiden osv osv. Det er slike ting som bør være på plass i et forhold, men som ikke trenger å være det i et vennskap. ← Måtte bare kommentere denne. Jeg har vært i et (kort) forhold hvor egentlig alt var veldig bra - vi var ganske like og passet på de aller fleste måter sammen som "hånd i hanske", også seksuelt - og dette var noe hun bekreftet ovenfor meg. Problemet var at hun ikke ble forelsket, og da gikk det jo ikke. Så vet jeg at hun tidligere hadde vært forelsket i blant annet en gift mann og en psykisk ustabil person - begge endte "selvfølgelig" ulykkelig for henne. Så jeg lurer jo litt på denne forelskelsen da. Studier etc viser jo at den går over med tiden....så i hvor stor grad er den et godt utgangspunkt for et forhold? Jeg kan jo være enig i at det må være en viss fascinasjon, seksuell kjemi der, men forventer man hodestups forelskelse? Og fører den nødvendigvis til noe bra? Selv er jeg mer den typen hvor følelsene utvikler seg gradvis - så jeg tror kanskje ikke jeg helt har forusetningene for å forstå dere som opplever den hodestupse forelskelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå