metalheart Skrevet 13. november 2006 #1 Del Skrevet 13. november 2006 hei, Driti på draget igjen. Denne gangen med ei jente jeg har fattet interesse for siste tiden. Jeg har ikke gjort noe spesiellt som gir henne grunn nok til å stemple meg som hverken snill pyse eller badass. Jeg la frem følelsene mine for henne og naiv som jeg var så trodde jeg at ting skulle gå i boks denne gangen. Hun svarte: "ååh du er så snill og god. Den jenta som får deg er heldig" også klemte hun meg. Jeg er så sinnsykt lei den derre Hun fatter ingenting, jeg er ikke så fuckings snill og god som hu skal ha det til. Jeg ha gjort en del ting i fortia mi som ikke akkuratt er til å skryte av. Hun ble faktisk irritert på meg når jeg sa at jeg ser rett igjennom henne hva hun tenker og at jeg ikke tar den kommentaren der som ett kompliment. Hvorfor skulle dere damer egentlig blitt irritert når en fyr klarte å lese tvers igjennom de ellers oppbrukte, men stupide unnskyldningene dere måtte finne på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 13. november 2006 #2 Del Skrevet 13. november 2006 Hun ser deg for den du er i dag. De tingene du gjorde i fortiden din tilhører nettopp fortiden. Jeg hadde definitivt tatt det som et kompliment, men hadde selvfølgelig blitt skuffa over å bli avvist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2006 #3 Del Skrevet 13. november 2006 Det er en del av livet å bli avvist-du skal nok oppleve det maaange ganger mer i løpet av ett langt liv Move on. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 13. november 2006 #4 Del Skrevet 13. november 2006 Jenter er bare sån Jeg tror det er helt umulig for meg å få meg dame! Jeg blir altid "bare" venn. Jeg kan nøye meg med det da, for de jentene jeg har vært litt intresert i er veldig kule, så selvom de ikke er hypp på å være sammen meg, så betyr ikke det at man ikke kan treffes å ha det kult Det eneste man kan gjøre er å ta det pent. Man kan ikke tvinge andre til å ha følelser, å det er jo ikke dama sin skyld at hu ikke er intresert... Følelser er jo ting som ksjer i hjernen, å hvis du uheldigvis ikke får hjernen hennes til å reagere på den måten du ønsker, så er det ikkeno noen kan gjøre med det. Er dama ålreit, så burde du vel klare å være vennen hennes? Eller har du masse følelser for hu? Damer pleier ikke like at menn får masse følelser først Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2006 #5 Del Skrevet 13. november 2006 Om damen velger å forsøke å skåne følelsene dine med en sånn kommentar og du blir sur? Da tror jeg hun har gjort et lurt valg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 13. november 2006 #6 Del Skrevet 13. november 2006 Du tror hun avviste deg fordi du er "for snill"? Jeg vet jo naturlig nok ikke mer enn akkurat det du har skrevet her, men ut ifra det oppfatter jeg det ikke som om hun avviste deg fordi du er for snill. Det høres rett og slett ut som om hun bare ville gi deg et lite selvtillitsoppbyggende kompliment innbakt i avvisningen. Det er vanlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 13. november 2006 #7 Del Skrevet 13. november 2006 At hun sier du er snill og god er et stort kompliment. Du må bare ikke forveksle det med at hun er forelsket i deg. Hvis du klarer å skille dette, kan du glede deg over komplimentet og føle deg mer selvsikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2006 #8 Del Skrevet 13. november 2006 men jeg har da ikke vært for snill med henne. Jeg har ikke mast på henne, jeg har ikke jaget henne. Jeg har heller ikke dynket henne i komplimenter eller været desperat, jeg har egentlig mildt sagt gitt faen fordi at av tidligere erfaring så liker ikke jenter "snille" menn. Den fremgangsmåten jeg har brukt på henne har fungert på andre jenter, men ikke på henne av en eller annen grunn. Så hva skulle du mene med for snill? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 13. november 2006 #9 Del Skrevet 13. november 2006 Det hun egentlig sa var "Jeg er ikke hypp på deg, sorry!". Hvis du tolker det dithen at du blir oppfattet som for snill for henne (eller at det var derfor hun avviste deg), så tror jeg at du tolker det helt feil. Hun ville nok hive inn en kompliment for at du skulle føle deg litt bedre. Så du tar nok feil når du sier at du "klarte å lese tvers igjennom den ellers oppbrukte, men stupide unnskyldningen" hennes. Beklager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest niomi Skrevet 13. november 2006 #10 Del Skrevet 13. november 2006 Hui: Du er så brutalt ærlig - og du har som regel helt rett... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Devin Skrevet 13. november 2006 #11 Del Skrevet 13. november 2006 Det hun egentlig sa var "Jeg er ikke hypp på deg, sorry!". Hvis du tolker det dithen at du blir oppfattet som for snill for henne (eller at det var derfor hun avviste deg), så tror jeg at du tolker det helt feil. Hun ville nok hive inn en kompliment for at du skulle føle deg litt bedre. Så du tar nok feil når du sier at du "klarte å lese tvers igjennom den ellers oppbrukte, men stupide unnskyldningen" hennes. Beklager. ← men det er jo en stupid unnskyldning. si det rett ut: jeg er dessverre ikke seksuelt tiltrukket av deg og har dermed kommet fram til følgende konklusjon at jeg ikke kunne tenke meg å starte/dyrke et fremtidig kjæresteforhold med deg. Lykke med din søken etter en vagina som vil ha deg, og bare deg. Mvh Tøs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 13. november 2006 #12 Del Skrevet 13. november 2006 Hui: Du er så brutalt ærlig - og du har som regel helt rett... ← Jeg er brutal ja. Eh.. Er det bra? Men takk. men det er jo en stupid unnskyldning. si det rett ut: jeg er dessverre ikke seksuelt tiltrukket av deg og har dermed kommet fram til følgende konklusjon at jeg ikke kunne tenke meg å starte/dyrke et fremtidig kjæresteforhold med deg. Lykke med din søken etter en vagina som vil ha deg, og bare deg. Mvh Tøs ← Ja, naturligvis er det dumt å gå rundt grøten, men det er nå en gang slik at mange flipper ut når de får servert uønskede kjærlighetserklæringer (særlig hvis man ikke har tid til å tenke seg om). Man vil ikke såre, det er jo derfor man sier slikt, selv om det er aldri så dumt. Bra den siste setningen din forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jill Skrevet 13. november 2006 #13 Del Skrevet 13. november 2006 men det er jo en stupid unnskyldning. si det rett ut: jeg er dessverre ikke seksuelt tiltrukket av deg og har dermed kommet fram til følgende konklusjon at jeg ikke kunne tenke meg å starte/dyrke et fremtidig kjæresteforhold med deg. Lykke med din søken etter en vagina som vil ha deg, og bare deg. ← Er det mulig??? Hvor får dere det fra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Devin Skrevet 13. november 2006 #14 Del Skrevet 13. november 2006 Er det mulig??? Hvor får dere det fra? ← Vel..Du vet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2006 #15 Del Skrevet 13. november 2006 jah. Har skjønt såpass jeg også at det sikkert ikke er noe seksuellt tiltrekkende der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
valentino Skrevet 14. november 2006 #16 Del Skrevet 14. november 2006 Du må bli flinkere til å skape seksuell spenning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2006 #17 Del Skrevet 14. november 2006 Hør på han over for han har lest "The game!! Valentino, mens underware:" Because we know where a brown spot should be located in the first place!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 14. november 2006 #18 Del Skrevet 14. november 2006 Du må bli flinkere til å skape seksuell spenning. ← Det der har jeg lest om! Får sån grei i e-mailn min iblandt. Jeg greier det ikke, forde da... Kansje fordi jeg ikke prøver? Hvem veit? Eller kansje jentene, av en eller ann grund, mister interesse pga bæsjehumorn min?? Si det... Men uansett, så har du rett! (det rimer, å da er det automatisk sant) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
valentino Skrevet 15. november 2006 #19 Del Skrevet 15. november 2006 Hør på han over for han har lest "The game!! ← Jeg har snakket om det der siden før den boka ble skrevet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 15. november 2006 #20 Del Skrevet 15. november 2006 Jeg har snakket om det der siden før den boka ble skrevet. ← Mulig det, men nå snakker du ikke om noe særlig annet heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå