Gå til innhold

Sorte prikker..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg masse sorte prikker igjen.. og noen hudormer her og der, noen som kan anbefale en skikkelig rens? som jeg kan gjøre hjemme, og ikke koster skjorta? Har tørr/fet blandingshud, med noen fine dager innimellom. bruker til daglig cliniques produkter, men lurer på å bytte. liker gel/skummende konsistens..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanlig rens holder ikke, du må ringe en hudpleier å bestille time for dyprens.

Skrevet

har ikke så mye penger å bruke på dette egentlig, og de ....... prikkene er på nesa og haka, så tror ikke jeg er så hardt angrepet, men de er fryktelig irriterende da...

Skrevet

Det er problemet med KG brukerne. Alle som har dårlig hud har ingen penger.

Skrevet

Vel... De som har god råd flyr jo til hudpleieren med engang og får hjelp der. Nå henvendte jeg meg her, fordi jeg har fåt gode tips her før, og fordi jeg er deltidstudent med en inntekt på ca 4500 kr i MND. det er derfor jeg ikke gidder å bruke masse penger hos hudpleiere, som har en tendens å finne masse produkter som jeg bare MÅ ha. Joda, har vært hos en hudpleier før, men da hadde jeg en annen typåe hud.

Skrevet

Det som jeg bruker for å holde liitt styr på de svarte prikkene (de forsvinner jo ikke helt) eg grønn leirmaske.. Bruker denne en gang i uken.. Har du en fuktighetsmaske på etter at du har hatt grønnleirmaske (der du har de svarte prikkene) så blir prikkene mye "bløtere" som gjør det litt enklere å klemme ut..

Når du får råd kan det også være en ide å få gått til hudpleier :)

Skrevet

Hvor mye koster en slik dyprens hos hudpleier da? Har også en del sorte prikker på nesa og ved haka, som jeg gjerne skulle hatt vekk.

Skrevet

Det varierer.. Kommer også litt an på hvor en bor... Men prisene ligger vel på rundt 300-500 kr for en dyprens.. Ta og sjekk litt rundt på de ulike hudpleiesalongene og samenlign priser :)

Skrevet