Snuppen Skrevet 13. november 2006 #1 Skrevet 13. november 2006 Hei alle jenter der ute:0) Er så mange jenter som har fine hvite tenner..hva gjør dere? tatt tannbleking hos tannlege? (er jo kjempedyrt)Eller kjøper dere produkter på prafymeri og sånn? Jeg kjøpte en gang et produkt der,som ikke funket overhodet..egentlig prøvd og mislykket i mange produkter med sånn der..hva gjør dere egentlig? håper på svaar:) klem
Supraspinatus Skrevet 13. november 2006 #2 Skrevet 13. november 2006 Gå til tannlege er best, de vet hva de driver med. Du sier du ikke fikk effekt av en hjemmebehandling, det kan jo være du rett og slett har tenner som ikke kan blekes. Svak emalje er hvit, det er et dårlig tegn. Hollywood og moteverden fremstiller hvite tenner som friske tenner. Friske tenner har et grått/gult skjær. Det er fordi sterk emalje er gjennomsiktig, og du ser tannbeinet under som har denne grå/gule fargen. Dette fortalte tannlegen til meg, og sa at tannbleking egentlig ikke var noe stor vits, men det var mine penger og jeg måtte gjerne forsøke... gjorde det ikke.. 3500kr ut av vinduet er liksom ikke mye vits. Alternativt, hvis du ikke kan bleke, så er det noen tannleger som "maler" på en hvit hinne. Aner ikke hva det koster.
Gjest Gjest_lola83_* Skrevet 13. november 2006 #3 Skrevet 13. november 2006 Få laget deg skinner hos tannlegen og kjøp blekemiddel på www.dentway.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå