Gjest Anonymous Skrevet 2. februar 2003 #1 Skrevet 2. februar 2003 Hm.. jeg har tre stk kjoler jeg ikke kan velge mellom - jeg syns alle er lekre, men alle har også en liten "tviling".. er veldig åpen for innspill og synspunkter. Den første syns jeg er rålekker, det eneste jeg er litt i tvil om er den lille sløyfen både foran og bak... hva syns dere? Den andre er jeg litt usikker på "mønsteret".. og den tredje lurer jeg på om faktisk blir litt voldsom på bysten? KAN NOEN HJELPE MEG? http://www.belleamie.no/index.php?mapping=...rue&nomenu=true http://www.belleamie.no/index.php?mapping=...rue&nomenu=true http://www.belleamie.no/index.php?mapping=...rue&nomenu=true Takk på forhånd.
Gjest *Perser* Skrevet 2. februar 2003 #3 Skrevet 2. februar 2003 Jeg synes kjole nr 2 var fin jeg men har du prøvd dem på? Det er lettere å synes om kjolen passer hvis du har prøvd dem på.... Lykke til og tenk godt før du bestemmer deg
Tosca Skrevet 2. februar 2003 #4 Skrevet 2. februar 2003 Spør du meg, så må det bli nr. 2 eller 3. Liker utringningen best på disse to. Hvis jeg må velge en, så må det bli nr.2. Mønsteret er nydelig og den har en fin helhet. (Vanskelig å forklare). Men så spørs det hvilken av de tre som tar seg best ut på deg da. Det er jo det avgjørende.
K. Skrevet 2. februar 2003 #5 Skrevet 2. februar 2003 Dette var ikke enkelt nei! Det er tre nyderlige kjoler du har funnet Tror jeg falt mest for den første jeg også. Den lille sløyfen er jo ikke spesielt synlig.. Jeg likte spesielt ryggen med knappene - kjempelekkert! Lykke til med valget! Du blir nok flott i dem alle :D K.
Gjest Pip (ikke logget inn) Skrevet 2. februar 2003 #6 Skrevet 2. februar 2003 Jeg syns kjole nr. 1 var finest! Jeg prøvde et par lignende kjoler før jeg bestemte meg, og likte dem veldig godt i halsen. Heller ikke jeg er så begeistret for sløyfer, men på brudesalongen ga de klart uttrykk for at saks hadde de, så sløyfer kunne man alltids bli kvitt... :D Nå må det sies at kjolen jeg endte opp med er en helt annen stil da - meeeget enkel, smalt skjørt i chiffon og den stilen... Men det er bare fordi det er min stil - jo enklere jo bedre... :D Hvis ikke, ville jeg valgt en av dem som ligner på nr. 1 her!! Lykke til, og ta deg god tid - og prøv mange ulike kjoler!!
Løven Skrevet 2. februar 2003 #7 Skrevet 2. februar 2003 Alle er flotte, men jeg synes nummer en er mest elegant. Likte kjempe godt knappene nedover på ryggen. Og hvis du har prøvd den og den sitter like perfekt på deg som på modellen, så hadde jeg gått for den.
L@dy Skrevet 2. februar 2003 #9 Skrevet 2. februar 2003 Synest det var noen flotte kjoler alle sammen. Men jeg synest den 1. var den absolutte "vinneren" av de. Og den sløyfen var ikke stor. Går kanksje an å klippe den vekk om du ikke vil ha den.
Gjest Anonymous Skrevet 3. februar 2003 #11 Skrevet 3. februar 2003 Helt klart nummer 2. Likte ikke formen på toppen på den første. Nummer tre synes jeg skjørtet var litt rart på. Men som flere andre har sagt. Du må se kjolene på deg selv. Da ser de helt annerledes ut enn på bildene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå