Gå til innhold

Den nye foundationen til Chanel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd den nye foundationen til Chanel; Teint Innocence? Hva synes dere i såfall? Leste i produktbeskrivelsen at den skulle være så lett og naturlig. Det høres jo bra ut. Jeg kjøpte ID-foundation for ikke så mange uker siden, men den får jeg litt kløe/"stikking" av faktisk, så skal jeg tilbake til flytende foundation igjen. ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest Deception
Skrevet

Jeg har prøvd den på hånden, og den så fin ut, men jeg syntes ikke den var sååå lite dekkende som reklamen skal ha det til. Den inneholder forresten lysreflekterende partikler, så er ikke helt matt. :)

Skrevet

Takk for svar! Jeg får dra innom et parfymeri og teste litt selv. Tror det blir enten denne eller HR color clone. Sistenevnte har jeg hatt før og den var jeg veldig godt fornøyd med, men jeg er så nysgjerrig på alle nye produkter. Kan ikke kjøpe samme tingen to ganger, huff. :ler:

Gjest Deception
Skrevet
For fet hud. :)

Hva mener du, egentlig? Har du for fet hud for foundationen, eller er den beregnet for fet hud, eller hva?

Skrevet
Hva mener du, egentlig? Har du for fet hud for foundationen, eller er den beregnet for fet hud, eller hva?

Ja, den er beregnet for fet hud, synes jeg så det på parfymeriet. ;)

Gjest Deception
Skrevet
Ja, den er beregnet for fet hud, synes jeg så det på parfymeriet.  ;)

Nope, det er den ikke. Jeg sjekket akkurat nettsiden, som bare sier (utdrag)

"Fresh, light, fluid texture. Light coverage. Natural satiny finish. Light coverage ensures a flawless, ultra-natural complexion. The skin is moisturized, soft and protected" (fra chanel.com).

Skrevet (endret)
Nope, det er den ikke. Jeg sjekket akkurat nettsiden, som bare sier (utdrag)

"Fresh, light, fluid texture. Light coverage. Natural satiny finish. Light coverage ensures a flawless, ultra-natural complexion. The skin is moisturized, soft and protected" (fra chanel.com).

Da tok jeg feil. :)

Synes jeg så at den nye foundationen fra Chanel var for fet hud.

Endret av *Dolly*
Skrevet

Sensual Clone fra Helena R ubinstein er for combihud.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...