Gjest Gjest Skrevet 13. november 2006 #1 Del Skrevet 13. november 2006 Jeg har bestemt meg for å prøve å gjøre slutt på singeltilværelsen. Slutte å bare vente på at en jeg liker skal dukke opp, og heller prøve aktivt å finne han selv. Tenkte derfor at jeg skulle prøve meg på noen nye arenaer, deriblant nettet. Det jeg er redd for er å treffe en hyggelig kar, begynne å tenke at kanskje dette kan bli noe, for så å bli vist avvist så snart han finner ut at jeg med mine 88 kilo ikke er den mest veldreide han kan få tak i. Er det vanlig å bli avvist på nettet på grunn av utseendet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wildy Skrevet 13. november 2006 #2 Del Skrevet 13. november 2006 Aner ikke, jeg har ingen erfaring med å treffe folk fra nettet. Men selv om du veier noen kilo for mye skal da ikke det stoppe deg! Det finnes så mange flotte, stor kvinner! For ikke å snakke om at svært mange menn mer enn gjerne vil ha en fyldig kvinne! Lykke til, det ordner seg nok, uavhengig av hvor mye du veier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elfrida Skrevet 13. november 2006 #3 Del Skrevet 13. november 2006 Det er jo bare å være åpen om det i omtalen av deg selv, eventuelt legge ut et bilde, så slipper du å bekymre deg for at de skal bli skuffet når de ser deg i virkeligheten. Skriv noe om at du har myke kvinnelig former eller er litt fyldig for eksempel, men ikke la det virke som om du er på størrelse med Erna Solberg, siden du jo ikke er det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 13. november 2006 #4 Del Skrevet 13. november 2006 Flere menn enn du tror liker kvinner med former og mer til Men er enig med henne over her: Vær ærlig i profilen du legger ut, eller eventuellt når du chatter. Lykke til. fra en frodig kvinne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2006 #5 Del Skrevet 13. november 2006 Det er du som skal trives med den du er. Dersom du finner et kvalitetsmenneske er det vel de indre kvaliteter han vil gå etter også vil jeg tro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2006 #6 Del Skrevet 13. november 2006 Har du lest tråden "Æsj hvorfor gjør jeg sånt"? Tror man skal være litt ekstra våken om man nettdater for dette er altså også en variant av mannearten man kan komme ut for. Lykke til med datingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2006 #7 Del Skrevet 13. november 2006 Min erfaring med nettdating er at hvis man er ærlig, så vil man også få ærlige svar. Og som allerede nevnt her, det er mange menn som liker frodige damer! Beskriv deg selv i positive formuleringer, det er viktig at man er fornøyd med seg selv uansett form og størrelse. Og hvis jeg var deg, ville jeg skrevet det helt i begynnelsen, slik at du er noenlunde sikker på at du tiltrekker deg "riktige" menn for deg. Ønsker deg lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2006 #8 Del Skrevet 14. november 2006 Hei Jeg har dårlige erfaringer med nettdating. Derfor så er det der med vitale mål viktig, altså høyde, vekt etc. Det har vel noe med at mange liker en viss høyde eller en viss kroppsform hvilket betyr at det kanskje kunne være lønnsomt å skrive dette klart og tydlig. Og hvis en mann da skulle finne på å avvise deg fordi du ikke var kate moss sin tvilling søster irl så er det han det er noe galt med og ikke deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nonstop_82 Skrevet 14. november 2006 #9 Del Skrevet 14. november 2006 Hei! Vil bare legge til noen personlige erfaringer på dette området! Jeg er selv ganske så frodig, men har likevel vært borti nettdating med varierende erfaringer. Det viktigste du kan gjøre er å legge ut et bilde og være ærlig, men ingen vits å spesifisere at du er frodig! Det vil de evt se av bilde, og gutter har helt ærlig ikke så mye til overs for jenter som er fullstendig opphengt i vekt og utseende. Så lenge du har intelligensen og sjarmen, kommer du til å møte mange hyggelige gutter! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punktom Skrevet 14. november 2006 #10 Del Skrevet 14. november 2006 Ha et bilde av deg i helprofil i profilen. Liker folk det de ser tar de kontakt. Og så klart vil du kunne bil avvist på nett på grunn av utseendet. Det finnes ingen i verden som absolutt alle liker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 14. november 2006 #11 Del Skrevet 14. november 2006 (endret) Jeg prøvde meg på nettdating, uten særlig hell. Jeg er ikke noe lite frø, men er ikke tykk. Jeg er høy og har former. (derfor sier ikke 88 kilo noe om hvordan kroppen din er ) I første profilen skrev jeg at jeg var rund. Det var visst helt feil. Jeg har runde pupper og runde hofter og er ikke spaghetti-tynn. I min verden var det rund, men han første jeg traff hadde forventa seg ei skikkelig stor ei, og ble skuffa. Da modererte jeg profil til vanlig. (man får ofte sånne forhåndsbestemte ord man må fylle ut) Så kanskje nettspråket er annerledes enn vanligspråket? Jeg endte med å skrive vanlig, men beskrive meg som nærmere Winslet og Monroe, enn Diaz, Paltrow og Moskva Marit. Lykke til! Klem Endret 14. november 2006 av glamourgirl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2006 #12 Del Skrevet 14. november 2006 Er det vanlig å bli avvist på nettet på grunn av utseendet? ← Jeg skulle tro at det er like vanlig å bil avvist på nettet som i det virkelige livet. Er man tjukk, så skal det mye til for at personen man til slutt skal møte ikke legger merke til det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2006 #13 Del Skrevet 14. november 2006 Jeg ville ikke skrevet noe om dette i profilen. Om du skriver det i profilen, evt tidlig i kommunikasjonen med en potensiell date, vil det virke som du er veldig opphengt i kropp, og at dette betyr mye for deg, evt. kan noen tro at du er virkelig stor. (Selv veier jeg bare virka 5 kg mindre enn deg, er 175 høy, og har for all del former, men trener mye og har mye muskelmasse, og tror ingen vil se på meg som feit.) Som andre her sier ville jeg heller lagt ut bilde og latt dette tale for seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pax Skrevet 16. november 2006 #14 Del Skrevet 16. november 2006 (endret) Jeg synes ikke du er for tjukk for nettdating. Dessuten er 88 kg ganske misvisende i seg selv. Det har med kroppsfasong, osv. å gjøre. En person som veier 88 trenger ikke være tjukk i det hele tatt, mens en annen person er det. Men om så var: det går fint an å være tjukk og attraktiv. Endret 16. november 2006 av greensky Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2006 #15 Del Skrevet 16. november 2006 Jeg tror menn er tøffere på nettdating, enn det kvinner er. Jeg er noenogtredve og mange menn på godt over femti har tatt kontakt. Jeg ser normal til søt ut, er nesten mager, men mange av de som har tatt kontakt har vært mindre pene og direkte overvektige. Mitt råd er; ha selvtillitt. Før eller siden får alle napp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anela Skrevet 4. desember 2006 #16 Del Skrevet 4. desember 2006 Det eneste du kan gjøre feil med nettdating er å prøve å fremstå som noe annet enn du er. F.eks. ta bilde fra fiskeperspektiv når du er lav, bilde med lue om du ikke har hår... Så lenge folk ser et realistisk bilde av deg kan de selv velge om de vil møte deg. Jeg har av og til følt meg lurt av gutter som tror det lønner seg å legge ut misvisende bilder. Jeg har også møtt en gutt på date som begynte å baksnakke en tykk jente han hadde datet... han kom ikke langt med det, for å si det slik. Og han hadde selv lagt ut et bilde som ikke lignet ham, så jeg ble dobbelt irritert. Ellers tror jeg det finnes folk som liker alle slags utseender. Så en dokumentar på TV nettopp om noen ekstremt tykke personer som var lykkelig gift. Du er jo et beinrangel i forhold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest 1 Skrevet 5. desember 2006 #17 Del Skrevet 5. desember 2006 Det er klart folk avviser etter samme kriterier på nettet som ellers her i verden. Er man for tykk, er det ikke spesielt attraktivt, og da blir man oftere avvist enn andre som er slanke og mer vakre. Hvis jeg, mot all formodning, skulle date noen fra nettet (god forbid) ville jeg ha vært utrolig kritisk. Overvekt er ikke noe penere på nett enn IRL. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå