Snil@ Skrevet 13. november 2006 #1 Skrevet 13. november 2006 Jeg hadde tenkt å bestille noe fra Strawberrynet, jeg har aldri gjort det før. Er det ok å bestille derfra, er prisene bra og leveringen? Tusen takk for svar.
Gjest Lanyah Skrevet 13. november 2006 #2 Skrevet 13. november 2006 Jeg bestilte en gang der, ble mye tull. De mente de ikke mottok pengene, òg det pågikk i flere uker. Jeg var i banken og fikk bekreftet at pengene var komt til de og at de var ikke noe galt. Til slutt fikk jeg pengene, men var veldig skuffet... Men så sier alle her inne, at jeg hadde maks uflaks...! Men av en eller annen grunn tør jeg ikke bestille der igjen...!
Karamba Skrevet 13. november 2006 #3 Skrevet 13. november 2006 Ja, prisene er bra der og leveringen er rask. Dessuten så er det fri frakt! Har som regel varene etter ca 3 dager... Søker du litt i forumet så finner du mange andre tråder om Strawberrynet.
Karamba Skrevet 13. november 2006 #4 Skrevet 13. november 2006 Jeg bestilte en gang der, ble mye tull. De mente de ikke mottok pengene, òg det pågikk i flere uker. Jeg var i banken og fikk bekreftet at pengene var komt til de og at de var ikke noe galt. Til slutt fikk jeg pengene, men var veldig skuffet... Men så sier alle her inne, at jeg hadde maks uflaks...! Men av en eller annen grunn tør jeg ikke bestille der igjen...! ← Jeg har ingen negative erfaringer med de, så det var nok uflaks, ja!
Snil@ Skrevet 13. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 13. november 2006 ok,tusen takk for kjappe svar. Jeg får prøve og bestille så får vi se hvordan det går.
Nemesis Skrevet 13. november 2006 #6 Skrevet 13. november 2006 Jeg har bestilt derifra mange ganger og er veldig fornøyd! Det som er topp er at de ikke tar noe i frakt, og at en opparbeider seg prosenter på det en kjøper
Snil@ Skrevet 13. november 2006 Forfatter #7 Skrevet 13. november 2006 Forresten, et spørsmål til, er det sånn at jeg bare kan bestille under kr. 200? for å slippe mva.?
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2006 #8 Skrevet 13. november 2006 Jeg har bestilt der 36 ganger (var nettopp inne og bestilte en mascara faktisk). Det har gått veldig fint. Tar ca ei uke før man får hentelapp i postkassa. Jeg holder meg alltid under 200 kr-grensa for å slippe moms.
Mischa Skrevet 13. november 2006 #9 Skrevet 13. november 2006 Jepp, lurest å holde seg under den magiske 200 kroners grensen ja, så slipper du tull (og toll). Jeg har bare bestilt gjennom nettbutikken de har gjennom eBay, men det gikk veldig greit det altså! Veldig profesjonelt.
Karamba Skrevet 13. november 2006 #11 Skrevet 13. november 2006 Forresten, et spørsmål til, er det sånn at jeg bare kan bestille under kr. 200? for å slippe mva.? ← Ja, men dersom du overstiger og må betale mva, så får du pengene igjen dersom du sender kvitteringen med ordrenummeret til dem.
Snil@ Skrevet 13. november 2006 Forfatter #12 Skrevet 13. november 2006 Hadde et spørsmål til jeg hvordan har dere betalt? Med paypal eller?
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2006 #13 Skrevet 13. november 2006 Hadde et spørsmål til jeg hvordan har dere betalt? Med paypal eller? ← Bruker vanlig bankkort, jeg.
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2006 #14 Skrevet 13. november 2006 Hadde et spørsmål til jeg hvordan har dere betalt? Med paypal eller? ← VISA
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå