Gå til innhold

Jeg har skaffet meg elsker

Gjest sexysadie

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Bare for å ha det helt klart :

Ja, jeg er veldig missunnelig !

Jeg er dødelig fornærmet på at du valgte en annen, og ikke meg !

Jeg har drømt om å få være din elsker, og jeg er sikker på at jeg ville vært den beste !

Jeg er nemlig lespisk, og jeg er stolt av det !

Alvorlig :

At et gledeshyl fra SS skulle ende opp med 3 -4- sider med kommentarer er jo helt utrolig ?

Egentlig burde alle signert med : Grattis SS ! Håper du har det fint og at dere koser dere skikkelig. Nyt livet, elskhoven og følelsen av å være din egen "herre"/"kvinne" !

hilsen en chris, som er elskeren til sin egen Kone !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Slitsomt med alle detaljer i noen menneskers liv her inne.

Noen "skryter"hemningsløst her inne. Mulig de ikke har det så greit i det virkelige liv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Morticia

S.Sadie.............. ordforrådet ditt minner meg om at barns begrensede evne til å ordlegge seg konstruktivt og meningsfylt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

You go girl!

(pssst...ledig på elskermarkedet jeg også)

Morticia: hva har ordlegging med denne tråden å gjøre?

Milla: du som klager over at andre trekker frem gamle innlegg når det gjelder deg, hvorfor gjør du da det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Morticia

Starfish............. ordleggingen har ikke ene og alene med denne tråden å gjøre - men var ment som en generell betraktning av S.Sadies ordbruk/ordforråd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sexysadie
S.Sadie.............. ordforrådet ditt minner meg om at barns begrensede evne til å ordlegge seg konstruktivt og meningsfylt.

Så du mener altså at jeg ikke er istand til å argumentere?

Du får lære meg d du da. :hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg SS! :wink:

Hvordan SS generelt skriver, hvor voksen hun er i forhold til visse andre, hvem hun har ligget med tidligere i livet sitt... hva i huleste heite har det med at hun nå, som singel, har funnet seg en elsker, som jeg regner med er singel, og er glad og lykkelig over det???

Det står ganske så tydelig og lettforståelig i overskriften hva innlegget dreier seg om, de av dere som ikke ønsker privat detaljer om SS' lykke, hadde vel ikke hatt så innmari store problemer med å hoppet over innlegget? Eller MÅTTE dere bare? for å få slengt dagens dritt?

Noen vil ha en mann hele livet, noen vil ikke ha noen i livet sitt mens andre vil ha flere, og varierer på kjønnet. Så lenge de har det bra og ikke skader noen, så er det vel ingen grunn til å rakke ned på eller kalle folk barnslige av den grunn?

(jeg har også sett mange av SS' innlegg, er ikke alltid jeg får med meg meningen på første forsøk, fordi hun bruker mye forkortelser, som av og til går litt fort, så det blir litt kluss ser det ut som, men enten så forsøker jeg om igjen, ellers så leser jeg noe annet! Ser ingen grunn i å mase på SS om hvor lite voksen hun er pga det????)

som sagt, kos deg SS!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Morticia

S.Sadie - det ville vært en umulighet :ler: ...... enkelte ting er dessverre komplett ugjennomførbare.

Kos deg med elskeren din og nyt hvert øyeblikk - selv har jeg både elsker, elskerinne og samboer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie
S.Sadie - det ville vært en umulighet :ler:  ...... enkelte ting er dessverre komplett ugjennomførbare.

Kos deg med elskeren din og nyt hvert øyeblikk - selv har jeg både elsker, elskerinne og samboer.

Forhåpentligvis i en og samme person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Morticia

Nei - det er ikke en og samme person - hvordan kan en elsker (mann) OG elskerINNE (kvinne) være samme person forresten?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Så du er lettsindig, billig og utro i tillegg til å være kverulerende....

Ja, du bør hive ut deg slike ting til en jentunge som: " Må du spørre så vet du svaret...."

Sexy Sadie er :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Morticia

Lettsindig?? Nei, kun bevisst og trygg på min egen seksualitet.

Billig???? Overhodet ikke

Utro??? Alldeles ikke - alt foregår åpent, ingenting i det skjulte. Både samboeren min, elskerinnen min og elskeren min vet om hverandre, og aksepteres.

Kverulerende???? Ubetinget JA :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Utro??? Alldeles ikke - alt foregår åpent, ingenting i det skjulte. Både samboeren min, elskerinnen min og elskeren min vet om hverandre, og aksepteres.

Du får bare holde på; jeg bryr meg ærlig talt ikke. :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det holdt et par-tre innlegg, også endte også denne tråden opp i krangling. Hva krangelen EGENTLIG går ut på må gudene vite. Jeg for min del gadd bare å lese første side av denne tråden, men synes det var supert for SS at hun hadde fått seg en deilig elsker. Det vil jeg også ha!! Noen gode tips SS? Hvor fant du ham?

Kos deg videre! :sjarmor:

Nelle :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
selv har jeg både elsker, elskerinne og samboer.

Jeg begynner å skjønne hvorfor 10na/Morticia svarer som hun gjør ja..... her kommer sannelig tingene frem i lyset.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
Lettsindig?? Nei, kun bevisst og trygg på min egen seksualitet.

Billig???? Overhodet ikke

Kun til orientering 10na, bare hor rundt så mye du vil, men du kan ikke kalle det "å være trygg på sin seksualitet"- det eneste du vil ende opp med er en rekke interessante kjønnssykdommer og en gravplass av forsmådde elskere.

Billig er ikke ett dekkende ord når man skal beskive din livsstil!

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...