Gå til innhold

Jeg har skaffet meg elsker

Gjest sexysadie

Anbefalte innlegg

Gjest sexysadie

Hei folkens!Gled eder m meg!!

Jeg har skaffet meg en elsker og vi har deisert hele helgen og jeg begynner å bli rimelig øm pg sår på forskjellige steder rundt omkring.

Han satan den mann kunne virkelig bolle!!!

Og så ser han bare helt vildt deilig ut!!! :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

u go, girl!! :kul:

ordningen anbefales absolutt, men det blir fort litt tettere enn hva en hadde tenkt seg.... så bare pass deg! :kgblunk: men nyyyyyt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønte det... kunne bare ikke dy meg fra en liten spøk :D

Men se, det gikk bra med norsk ord også :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Jeg brukte også ordet "bolle" fordi d er litt mildere enn pule ordet spm ofte kan bli litt vulgært og gjøre sex litt stygt synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte også ordet "bolle" fordi d er litt mildere enn pule ordet spm ofte kan bli litt vulgært og gjøre sex litt stygt synes jeg.

Tror ikke det bolle ordet spilte noen rolle jeg SexyS, denne tråden er uansett ganske vulgææææææær den da :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
Litt misunnelige kanskje..?

Eh, ikke akkurat. Jeg klarer ikke å ha sex med noen jeg ikke elsker og ikke vet om elsker meg.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Halloooo ? Hvorfor denne krtitikken til SS ?

La henne få nyde det gode liv da :) At dere ikke setter pris på sånt personlig, har da vel INGENTING med saken å gjøre ?????

Stå på SS : - )

Klem, Diva :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At dere ikke setter pris på sånt personlig' date=' har da vel INGENTING med saken å gjøre ?????[/quote']

Dere???????? Slutt å slå mine innlegg sammen med Milla sine da. Sist jeg sjekka var det en laaaang stund siden vi var enige om noe :wink:

Jeg har da vel for all del ikke kritisert bollinga hennes og hvem hun bedriver den med, det er for meg klinkende likegyldig.

Og SexyS. Jeg er ikke misunnelig. Men takk for at du tenker på mitt velbefinnende :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

SS: Hva legger du i begrepet "en elsker"? Betyr det at du og/eller han er opptatt på hvert deres hold men at dere har regelmessig sex allikevel? Eller er det som å ha en kjæreste, men uten at dere er eksklusive for hverandre?

Uansett så virker det jo som om dette er noe du nyter, så lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anonymous
Hei folkens!Gled eder m meg!!

Jeg har skaffet meg en elsker og vi har deisert hele helgen og jeg begynner å bli rimelig øm pg sår på forskjellige steder rundt omkring.

Han satan den mann kunne virkelig bolle!!!

Og så ser han bare helt vildt deilig ut!!! :kul:

Ja, så du var ikke bedre du heller? Jeg dømmer deg ikke, men husker godt dine svar på enkelte innlegg om utroskap og moral,b.la.

Jeg hadde noen innlegg ang. elsker/utroskap, men ble dømt nord og ned.

Du var der du også...

Jeg lurte også den gang på hvordan folk kan være så skråsikre på hva de vil bli rammet av i fremtiden. Så nå fikk jeg svaret fra deg iallefall.

En skal være veldig forsiktig med å dømme/moralisere for andre,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såvidt jeg husker, har SS fortalt at det ble slutt mellom henne og hennes kjæreste gjennom noen år. Så jeg tror hun er singel og har en elsker.

Skjønner ?

Det er vel ikke noe galt da ?

Beklager Thea, men jeg syntes jeg så at du snakket om at denne tråden var vulgær. Jaja. Deg om det. Det er ikke det værste jeg har sett her på seksualitet akkurat. Ikke meningen å nevne din og Millas tråd i sammenheng i allefall.

Det har vært flere her som har snakket om at de har fått seg et nyp, har hatt sex, danset den ville apedansen eller andre flotte formuleringer på ha ha seksuelt samkvem, men er dette så mye verre da ?

Have a nice sunday everybody :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Ja, så du var ikke bedre du heller? Jeg dømmer deg ikke, men husker godt dine svar på enkelte innlegg om utroskap og moral,b.la.

Jeg hadde noen innlegg ang. elsker/utroskap, men ble dømt nord og ned.

Du var der du også...

Jeg lurte også den gang på hvordan folk kan være så skråsikre på hva de vil bli rammet av i fremtiden. Så nå fikk jeg svaret fra deg iallefall.

En skal være veldig forsiktig med å dømme/moralisere for andre,

Hva i helvete er d du snakker om???

Jeg har blitt singel din dust; og kan derfor pr definisjon ikke være utro. :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...