Gjest Gjest Skrevet 13. november 2006 #1 Skrevet 13. november 2006 den oppskriften med havregryn prøvde jeg på her om dagen.. men bollene ble ikke så gode synes jeg. jeg synes man kjenner havregryn mens man tygger/spiser. hva gjør dere da? bløter dere grynet før dere har det oppi blandingen eller? skjønner ikke.
Gjest Emera Skrevet 14. november 2006 #2 Skrevet 14. november 2006 Du vil nok kjenne havregrynene, selv om du bruker lettkokte. Jeg har ihvertfall ikke pleid å bløte dem. Men en gang hadde jeg ikke havregryn, og brukte sammalt hvete i steden. Det ble kjempegodt, det. Ellers har jeg gjerne brukt havremel der jeg ikke ønsker å "tygge gryn."
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2006 #3 Skrevet 14. november 2006 ble anbefalt kaffebønner i stedet for havregryn. Noen som har prøvd det?
Gjest Hedda Gabler Skrevet 14. november 2006 #4 Skrevet 14. november 2006 ble anbefalt kaffebønner i stedet for havregryn. Noen som har prøvd det? ← Det hørtes usedvanlig vondt ut. Men kanskje du liker kaffebønner?
Gjest Gjest_Mowgli_* Skrevet 14. november 2006 #5 Skrevet 14. november 2006 ble anbefalt kaffebønner i stedet for havregryn. Noen som har prøvd det? ← Skulle man bløte disse kaffebønnene og?
Gjest Gjest_Mowgli_* Skrevet 14. november 2006 #6 Skrevet 14. november 2006 ble anbefalt kaffebønner i stedet for havregryn. Noen som har prøvd det? ← Er det noe godt da? Ble da nysgjerrig her.
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2006 #7 Skrevet 15. november 2006 den oppskriften med havregryn prøvde jeg på her om dagen.. men bollene ble ikke så gode synes jeg. jeg synes man kjenner havregryn mens man tygger/spiser. hva gjør dere da? bløter dere grynet før dere har det oppi blandingen eller? skjønner ikke. ← Du skal kjenne havregryna. Og bløter du dem opp, regner jeg med du får altfor bløt røre som ikke duger til å rulles sammen i kokos.
Mistyen Skrevet 15. november 2006 #8 Skrevet 15. november 2006 Tråden er ryddet for avsporinger. Misty (mod)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå