Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten min skal reise i 4 måneder. Vi har ingen mulighet til å sees i løpet av tiden, og den eneste kommunikasjonsformen er mail. Ikke har vi vært sammen så lenge heller. Hvordan skal jeg overleve? Hvor lenge har dere vært borte fra hverandre, og hvordan taklet du det?

Videoannonse
Annonse
Gjest Deception
Skrevet

Jeg har ikke vært i en situasjon uten å ha kommunikasjonsmuligheter, men da vi hadde vært sammen i knappe ett år, dro jeg et halvår til utlandet, og vi så hverandre tre ganger i løpet av det halvåret. Nå har jeg akkurat begynt å jobbe i et av nabolandene, for 1-1.5 år, og planlegger å reise hjem hver 4. uke.

Du må nok bare bite tennene sammen, og skape deg ditt eget liv med selvstendige interesser.

Skrevet

Det går sikkert helt fint, 4 måneder går egentlig ganske fort! Vet om flere som har klart lignende situasjoner som deres, bare du har en god innstilling så blir forholdet deres helt sikkert sterkere av dette!

Skrevet (endret)

Jeg tror det vil gå veldig bra, så lenge dere snakker om det på forhånd. Jeg vet ikke hver lenge dere har vert sammen, men...! Siden jeg mener det kan ha litt å si.

Jeg skal i samme situasjon som deg, kjæresten min drar vekk for 1 år. Og vi sees bare i ferier. Jeg gruer meg, men vi har snakket en del om det, jeg begynner samtidig med han på en gøyal skole. Så da får vi gjort ting som vi kan konsenstrere oss om! Samtidig snakker vi om å flytte sammen etter på, for da er vi ferdige med utdannelsen, òg vi har noe å se frem til. Som begge vil, òg ved å ha litt planer så går det fortere.

Kanskje du kan finne noe å gjøre de fire mnd.? Melde deg på dansing, eller ett eller annet kurs. Lære noe nytt, slik for du tiden til å gå, samtidig så du får "kost" deg med den tiden du har alene. Sånn tenker jeg...! ;)

Vi har vert sammen i 3 og et halvt år.

Lykke til! ;) 4 mnd., er ikke så allverden lang tid!

Endret av Lanyah
Skrevet

Takk for svar, dere.

Vi har ikke vært sammen mer enn 2 1/2 måned... Det er ganske kort. Jeg har nok av ting å gjøre mens han er borte, men jeg kommer til å savne han så utrolig masse!

Skrevet

Huff, jeg vet hvordan det føles. Jeg har vært sammen med typen i 1,5 år. Vi har sett hverandre stort sett hver dag, vi går i samme klasse, og er ofte sammen i helgene. Men etter sommern skal nok han i militæret og jeg på folkehøgskole, og da blir det lenge mellom hver gangvi ser hverandre. Det blir utrolig merkelig og ikke minst fært. Men vi må bare prøve.

Så du kan jo trøste deg med at du ikke er aleine om det. ^^ Man må bare kose seg når man møtes, og glede seg til neste gang. Holde kontakten, og fortelle hverandre hvor glae man er i hverandre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...