Gjest Gjesta Skrevet 13. november 2006 #1 Del Skrevet 13. november 2006 Har du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:-) anna Skrevet 13. november 2006 #2 Del Skrevet 13. november 2006 Jepp. Eller det vil si jeg har "bakt" fire bokser med småkaker som jeg kjøpte fra barnehagen til dattera mi. For å finansiere flere uteleker. De er kjempegode!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 13. november 2006 #3 Del Skrevet 13. november 2006 Nei. Kaker smaker best ferske, jeg begynner ikke før tidligst 3-4 dager før jul. I tillegg feirer jeg jul hjemme hos familien min, og siden det er jeg som tar meg av julebaksten blir den gjort når jeg kommer, og i år drar jeg 21 desember. Så julebaksten starter dagen etter. Jeg får unna alt på en dag. Synes det er superkoselig med en skikkelig bakedag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nostalgia Skrevet 13. november 2006 #4 Del Skrevet 13. november 2006 Aaaaltfor tidlig å bake for meg - jeg ville spist alt opp før vi kommer til advent Jeg får smøre meg med tålmodighet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 13. november 2006 #5 Del Skrevet 13. november 2006 Nei,gamle julekaker spiser vi ikke. Bakinga venter jeg med til ca.1uke før jul,bortsett fra lussekatter som må være ferdige til 13.des.og kan fryses. "Tørr"-kaker smaker best ferske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Anne*** Skrevet 13. november 2006 #6 Del Skrevet 13. november 2006 Nei, starter ikke før advent. Hos oss er det i adventstiden julekakene blir spist. Ingen som har lyst på dem i selve julen. Da er det så mye annet godt på bordet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2006 #7 Del Skrevet 13. november 2006 hadde jeg kunnet, så hadde jeg gjort det nå. småkaker holder seg jo i evigheter. og lefse og kransekaker fryses. no problem der. meeen, jeg klarer ikke å holde fingrene fra fatet, så da er det ingen vits i å bake nå. det blir nok rett før jul ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 13. november 2006 #8 Del Skrevet 13. november 2006 Har vurdert å bake kransekake nå. Den er best når den har vært en omgang i frysa. Det andre har jeg ikke begynt med. Ikke baker jeg så mye heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -eline- Skrevet 13. november 2006 #9 Del Skrevet 13. november 2006 Nei, ikke enda, men skal begynne å bake gjærbakst (grovbrød, rundstykker og kanelsnurrer) til uka. Deretter så forsvinner kjøkkenet mitt for noen uker, så småkakene må nok vente til nykjøkkenet er oppe en gang i begynnelsen av desember Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 14. november 2006 #10 Del Skrevet 14. november 2006 Nei, har bare begynt å fylle opp skapene med det som skal til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 14. november 2006 #11 Del Skrevet 14. november 2006 Nei, begynner ihvertfall ikke før i desember... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scorpina Skrevet 14. november 2006 #12 Del Skrevet 14. november 2006 Nei, liker ikke småkaker. Eller, liker og liker...det blir iallefall ikke spist noe særlig av det her i huset. Men, kokostopper, kokosmakroner, sånne "dessertsmåkaker" derimot går ned på høykant. De begynner jeg vel med i begynnelsen av desember å lage. De tåler å stå litt også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titta Skrevet 14. november 2006 #13 Del Skrevet 14. november 2006 Jeg skal ikke bake noe i år. Kommer ikke til å feire helligdagene hjemme hos oss uansett, og torsdagen i romjulen reiser vi på nyttårstur til utlandet. Så om vi baker noe blir det ikke spist uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2006 #14 Del Skrevet 14. november 2006 Nei, jeg har ikke begynt å bake ennå. Hadde jeg gjort det, hadde jeg bare blitt fristet til å spise dem (opp) før tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
salsera Skrevet 14. november 2006 #15 Del Skrevet 14. november 2006 Nei, jeg kommer nok først til å bake noe første helga i advent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 14. november 2006 #16 Del Skrevet 14. november 2006 Nei! Det som skal bakes, bakes i desember! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 14. november 2006 #17 Del Skrevet 14. november 2006 Nei, jeg skal ikke bake i det hele tatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rugrat Skrevet 15. november 2006 #18 Del Skrevet 15. november 2006 Ikke ennå. Men til helga skal vi bake kransekake, som selvsagt skal en tur i fryseren. Pepperkaker og resten av småkakene bakes helt i begynnelsen av desember. Det er i adventstiden det smaker best med småkaker, når julen kommer er det nok av andre ting å spise. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 16. november 2006 #19 Del Skrevet 16. november 2006 ikke begynt og ikke kommer jeg til å gjøre det heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sam Skrevet 16. november 2006 #20 Del Skrevet 16. november 2006 Har ikke begynt å bake enda nei, litt tidlig synes jeg. Mamma og jeg pleier å bake hele veien i løpet av desember. Å vente til en uke før jul går ikke, da er det travelt nok fra før med andre ting. Synes julekakene holder seg helt fint om man oppbevarer dem rett, så det er ikke noe problem. Så når desembern er her så starter vi nok sånn smått ja Artig med julebaking! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå