Runningwolf Skrevet 13. november 2006 #1 Skrevet 13. november 2006 Heisann! Jeg skal til Scotland om noen uker, og leiter så etter noen bra shoppingsteder. Skal til Edinburgh, Glasgow, og Inverness... Outlets, og mer fancye butikker ønskes, men også steder med gode tilbud, og kule klær og sko... Tips anyone?
ashera Skrevet 13. november 2006 #2 Skrevet 13. november 2006 Da burde du sende PM til Holly Hobbie, hun er godt kjent der.
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2006 #3 Skrevet 14. november 2006 Hei. Det finnes en kjede som heter Primark, supersuperbillig. Mye dårlig kvalitet der, men du kan gjøre noen supre kupp. Anbefaler og Debenhams for undertøyshopping. Eg har store pupper og problemer m å finne fine Bher, men der fant eg supermye lekkert.
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2006 #4 Skrevet 14. november 2006 I Glasgow var jeg i en gate som het Byres Road (ved universitetet). Der var det litt annerledes butikker enn kjedebutikkene i hovedhandlegaten. Dessuten var det koselige sidegater til Byres Rd med restauranter og barer.
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2006 #5 Skrevet 14. november 2006 Jeg har ofte funnet noe på New look De finnes flere steder i Scotland
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå