Gjest -utlogget nå- Skrevet 13. november 2006 #1 Skrevet 13. november 2006 Jaja...så jeg gikk inn på mobilen hans og sjekket meldingene hans (vær så vennlig og ikke heng dere opp i det - jeg vet det var galt). Forrige helg var han på reunion fra skolen (10 års), og tirsdag hadde han sendt en melding til ei derfra. Noe sånt som: ".....(svada)... Jeg skjønner jo at du ikke hadde tid til å sitte og prate med meg hele kvelden... Klem x (forbokstaven hans)." Neste melding: "Hvis du noen gang er i hjembygda, så kan vi jo ta en kopp kaffe eller te. Bare si fra. " Neste: "Tror nok vi må ta det på café.." Og siste: "Jeg er så dårlig til å lage te.." (Ja særlig - han lager te til meg hele tiden) Bør jeg bekymre meg? Han hadde slettet meldingene i innboksen sin, så jeg så ikke hva hun hadde skrevet. Det var ikke sendt noen meldinger til henne etter tirsdag. Og når han da i går kveld spurte meg om vi skulle elske (før har han bare spurt om vi skal ha sex..), så ble jeg så rådvill.
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2006 #2 Skrevet 13. november 2006 Sist da vi hadde klassereunion, var jeg singel, og selvfølgelig var det gøy å se igjen de andre!! Nesten samtlige menn var samboer/gift, men likevel skiltes vi med kommentarer som "hvis du noen gang kjører fordi...stikk innom for en kopp kaffe", eller "ring hvis du noen gang er i..." Jeg regner med at det er ganske vanlig...og at du ikke har grunn til bekymring. Jeg tror at det først blir bekymringsfullt dersom meldingene fortsetter og holder på...
razmatazz Skrevet 13. november 2006 #3 Skrevet 13. november 2006 Jeg ville ikke bekymret meg. Syntes det hørtes ganske uskyldig ut jeg da.
Titta Skrevet 13. november 2006 #4 Skrevet 13. november 2006 (endret) Jeg ser ikke noe galt i disse meldingene. Det har tydeligvis vært hyggelig å møtes igjen, og en avtaler å ta en kaffe hvis det skulle passe seg sånn. At han insisterer på å møtes på cafe i steden for hjemme (noe som det virker som at hun foreslår) er nå bare positivt slik jeg ser det. Endret 13. november 2006 av Titta
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2006 #5 Skrevet 13. november 2006 Det blir på sett og vis så annerledes med klassevenner, man har opplevd så mye sammen, blitt kjent på en spesiell måte. For meg tror jeg faktisk det ikke hadde vært mulig å innlede et kjærlighetsforhold til noen av mine klassevenner, i hvertfall ikke fra barneskolen, kanskje gymnaset, men ikke der heller tror jeg. Men det er sterke bånd jeg føler til mange av de, både gutter og jenter. Men det blir liksom litt som å ha et forhold til broren sin for meg....., uten sammenligning forøverig føler meg trygg i relasjon med disse menneskene jeg vokste opp sammen med, så noen situasjoner kan nok kanskje lett ha blitt feiltolket og misforstått fra min manns side ja.....viktig å tenke på det!
Gjest Frk Åberg Skrevet 13. november 2006 #6 Skrevet 13. november 2006 Ut fra det du sier høres det uskyldig ut.
Gjest gjesta Skrevet 13. november 2006 #7 Skrevet 13. november 2006 Spør han om han har noen planer om å se noe til de andre igjen?
SW20 Skrevet 13. november 2006 #8 Skrevet 13. november 2006 Åh huff. Han hadde *kanskje* planer om å ta en kopp te på cafe med ei gammel klassevenninne. Hjelpe meg, sperr ham inne og kast nøkkelen
Gjest Ninakanin Skrevet 13. november 2006 #10 Skrevet 13. november 2006 hørtes ut som de andre sier, uskyldig, at han vil treffe igjen ei gammal klassevenninne og det med "kan ikke lage te" er nok bare sånn konverserings-eleganse som gjør at han slipper å ha henne i hus
Aquila Skrevet 13. november 2006 #11 Skrevet 13. november 2006 Enig med alle over! Mest sannsynlig er det gøy å catche up med ei gammel klassevenninne. Forestill deg hvordan det hadde vært om du møtte igjen en av gutta du hang mest med på skolen? Hadde jo vært gøy å hørt hvordan de har hatt og har det nå? Men synes du har lov å være litt på vakt... Skal ikke skape redsel og forvirring her, men man må ha lov å undre seg litt... * hvorfor har han slettet alle meldingene fra henne i innboksen? Virker jo da som om han er redd du skal "snuble" over de?
Gjest ElisabethH Skrevet 13. november 2006 #12 Skrevet 13. november 2006 Men hvorfor skulle han slette de som lå in innboxen hvis han ikke hadde noe å skjule, da?Trodde han at han gikk over streken kanskje?
Gjest Ninakanin Skrevet 13. november 2006 #13 Skrevet 13. november 2006 Men hvorfor skulle han slette de som lå in innboxen hvis han ikke hadde noe å skjule, da?Trodde han at han gikk over streken kanskje? ← tyyyyyyyyyyypsik jente-tenking!! tenk om men hva hvis... snakke om å lage storm i et vannglass! De aller aller fleste mannfolk sletter meldinger etter å ha lest dem. det er ikke noe mystisk med det...
Gjest Pet Skrevet 13. november 2006 #14 Skrevet 13. november 2006 Men hvorfor skulle han slette de som lå in innboxen hvis han ikke hadde noe å skjule, da?Trodde han at han gikk over streken kanskje? ← Jeg sletter alltid meldinger i innboksen når jeg har svart på dem, gjør det helt automatisk. Og hvorfor skulle han ha gått over streken? Han har da ikke skrevet de meldingene som lå i innboksen?
Gjest niomi Skrevet 13. november 2006 #15 Skrevet 13. november 2006 tyyyyyyyyyyypsik jente-tenking!! tenk om men hva hvis... snakke om å lage storm i et vannglass! De aller aller fleste mannfolk sletter meldinger etter å ha lest dem. det er ikke noe mystisk med det... ← Enig med Helene Harefrøken her, gitt. Men ikke bare mannfolk som sletter SMS etter å ha lest dem, da... Selv har jeg type tre SMSer i Innboksen. Det er et kontonr jeg skal overføre noen penger til, påminnelse på morgendagens tannlegetime og adressen til en fest jeg skal på i helga. Utboksen sletter jeg når jeg får beskjed om at telefonminnet er fullt.
Gjest Maa Skrevet 13. november 2006 #16 Skrevet 13. november 2006 Men hvorfor skulle han slette de som lå in innboxen hvis han ikke hadde noe å skjule, da?Trodde han at han gikk over streken kanskje? ← Hvis han var SÅ "smart", ville han vel være "smart" nok til å rydde i sendt-boksen også?!? Sier meg enig med arctica og Ninakanin- harmløs gjensynsglede! Hadde ikke bekymret meg. Men som nevnt over, kan du jo spørre om det er noen han vil trffe senere.
Gjest Ninakanin Skrevet 13. november 2006 #17 Skrevet 13. november 2006 Enig med Helene Harefrøken her, gitt. Men ikke bare mannfolk som sletter SMS etter å ha lest dem, da... Selv har jeg type tre SMSer i Innboksen. Det er et kontonr jeg skal overføre noen penger til, påminnelse på morgendagens tannlegetime og adressen til en fest jeg skal på i helga. Utboksen sletter jeg når jeg får beskjed om at telefonminnet er fullt. ← identisk på min mobil!! bare at jeg skal på et møte i morgen, ikke til tannlegen
Gjest Ninakanin Skrevet 13. november 2006 #18 Skrevet 13. november 2006 Og siste: "Jeg er så dårlig til å lage te.." (Ja særlig - han lager te til meg hele tiden) Bør jeg bekymre meg? ← okay, hehe, jeg må bare slenge på en liten ting til... Du trenger IKKE bekymre deg for en mann som "lager te til deg hele tiden"!!!!!
Hu i Svingen Skrevet 13. november 2006 #19 Skrevet 13. november 2006 Du trenger IKKE bekymre deg for en mann som "lager te til deg hele tiden"!!!!! ← *puster lettet ut*
Gjest niomi Skrevet 14. november 2006 #20 Skrevet 14. november 2006 okay, hehe, jeg må bare slenge på en liten ting til... Du trenger IKKE bekymre deg for en mann som "lager te til deg hele tiden"!!!!! ← Og det at han da ljuger til den han melder med om akkurat det, tolker jeg som at han ikke vil møte personen hjemme hos seg, men ta det ute på kafe blant andre folk. Ergo: Han er ikke så gira på å ta opp igjen kontakten. (utrolig hvordan man lærer seg å tenke som gutta når man nesten har bare guttevenner, gitt!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå