Gjest miiip Skrevet 13. november 2006 #1 Skrevet 13. november 2006 Jeg har innsett at barnevogn på glattisen setter større krav til fotfeste for den som triller... Redd for å skli og lene meg på vogna og slenge poden ut. Hvor kjøper mann sånne brodder til å feste under skoa? (Har ingen gamle damer i nærheten jeg kan spørre. )
Shoegal Skrevet 13. november 2006 #2 Skrevet 13. november 2006 De har det i skoforretninger. Så brodder senest i dag hos Skotøimagasinet i Grensen. Synes imidlertid ikke de var så veldig fancy (vet ikke akkurat hva jeg hadde forventet ), så jeg endte opp med en lapp med "asfalt" på til å klistre under sålen.
Catus Skrevet 13. november 2006 #4 Skrevet 13. november 2006 De er veldig greie de med strikk på. Strikken går over skoen, og bak hælen. Som Shoegal sier er de ikke så veldig fancy, men veldig effektive. Og det er vel det som er det viktigste? Jeg kjøpte i fjor, og ga ca 100 kr for dem. På vanlig skobutikk.
Gjest Fresh Skrevet 13. november 2006 #5 Skrevet 13. november 2006 De er greiest de som du kan ta av og på, for da kan du bruke skoene også innendørs (f.eks. på parkett) uten at det bråker for mye eller å ødelegge golvet.
Gjest miiip Skrevet 13. november 2006 #7 Skrevet 13. november 2006 Takk for svar! Fikk tak i dem i skobutikk og er nå klar for glattisen!
Grooo Skrevet 14. november 2006 #8 Skrevet 14. november 2006 Ser du har handlet alt... Jeg har bestilt fra http://www.vidunderbarn.no/ Har hørt mye bra om de som selges der, får dem i posten til uka
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå