Gjest Gjest Skrevet 13. november 2006 #1 Del Skrevet 13. november 2006 Jeg skal til Kjøbenhavn til helgen, og tenkte da å dra innom julemarkedet i Tivoli. Men hva kan jeg forvente? Bør jeg ta med masse varme klær eller er det mulig å sette seg inn noen steder? Har de all slags julepynt eller bare noen slags ting? Noen som vil fortelle?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bamsemums Skrevet 13. november 2006 #2 Del Skrevet 13. november 2006 Jeg har vært der endel ganger, da halve slekten min er dansk. Det er utrolig koselig, men sørg også for å gå der litt ut på kvelden, så får du sett all de fine lysene som er hengt opp og pyntet med. Det er fult mulig å sette seg ned et sted, de selger mye varmt å drikke og stemningen oser av jul, synes iallefall jeg Det pleier å være ganske kaldt, d.v.s surt og kald vind i København i november og desember, så pakk deg godt inn med klær iallefall. De har mye forskjellig julepynt og julegodterier, men det er jo litt forskjellig fra år til år da. Ha en kjempe fin tur!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2006 #3 Del Skrevet 13. november 2006 Ja, fortell fortell. Jeg skal til København om to uker og har tenkt å få med meg et julepyntet tivoli. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2006 #4 Del Skrevet 13. november 2006 Jeg har vært der endel ganger, da halve slekten min er dansk. Det er utrolig koselig, men sørg også for å gå der litt ut på kvelden, så får du sett all de fine lysene som er hengt opp og pyntet med. Det er fult mulig å sette seg ned et sted, de selger mye varmt å drikke og stemningen oser av jul, synes iallefall jeg Det pleier å være ganske kaldt, d.v.s surt og kald vind i København i november og desember, så pakk deg godt inn med klær iallefall. De har mye forskjellig julepynt og julegodterier, men det er jo litt forskjellig fra år til år da. Ha en kjempe fin tur!!!!!! ← Det høres kjempekoselig ut! Jeg gleder meg! HURRA!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nostalgia Skrevet 13. november 2006 #5 Del Skrevet 13. november 2006 Jeg har vært der endel ganger, da halve slekten min er dansk. Det er utrolig koselig, men sørg også for å gå der litt ut på kvelden, så får du sett all de fine lysene som er hengt opp og pyntet med. Det er fult mulig å sette seg ned et sted, de selger mye varmt å drikke og stemningen oser av jul, synes iallefall jeg Det pleier å være ganske kaldt, d.v.s surt og kald vind i København i november og desember, så pakk deg godt inn med klær iallefall. De har mye forskjellig julepynt og julegodterier, men det er jo litt forskjellig fra år til år da. Ha en kjempe fin tur!!!!!! ← Åååhhhhhh det høres sååååå koselig ut!! *kjeeeempelyst å dra dit* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bamsemums Skrevet 13. november 2006 #6 Del Skrevet 13. november 2006 Eneste man må regne meg er myyyyye mennesker, alltid et populært sted! Ta evt. en titt her http://www.tivoli.dk/composite-5420.htm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 13. november 2006 #7 Del Skrevet 13. november 2006 Å, så heldig du er! Det er kjempekoselig på tivioli i København (og Liseberg mens vi er inne på temaet) i jula! Som noen andre sier her; dra når det begynner å bli mørkt, og husk mye klær! Det er kjedelig å gå rundt og fryse... De selger julepynt, mat m.m. Det er steder å sette seg inn, men det er ofte veldig fullet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå