Gjest gjesta Skrevet 13. november 2006 #1 Skrevet 13. november 2006 hei.... min sønn har sett noe reklame om robotreptil.... har noen denne? hvilken aldresgrense passer den til? og er den verdt pengene?
Gjest Mayamor Skrevet 13. november 2006 #2 Skrevet 13. november 2006 Har 3 gutter på 9, 10 og 11 år. I fjor ønsket de seg hver sin ( ) Roboraptor som kostet 899,- Vi kjøpte en på deling til alle tre. En styrer den med en fjernkontroll, så kan den gå, passe på om der kommer noen, "bite" ting og tang, du kan snakke til den. Men den sklir på gulvet (vi har parkett) og oppfatter ordrer dårlig (som kanskje barna har vanskelig for å høre beskjeder... ). Den har vært utrolig lite brukt, krever stor plass, er et av de kjøpene jeg angrer på og er sjeleglad for at vi bare har en (og ikke tre utgaver) av. Men i år er det 3 åringen vår som synes den er "kul"...
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2006 #3 Skrevet 13. november 2006 Vår 4-åring fikk den til bursdagen sin for ca. 1 måned siden, og den er fortsatt veldig populær! Det er også den leken som er mest populær (for tiden) blant lekekameratene.
Gjest gjesta Skrevet 13. november 2006 #4 Skrevet 13. november 2006 takker for svar...... min sønn på 6 ønsket seg en slik i fjord men fikk så mange andre fine dyre ting som han ønsket seg da... og i år så ønsker han seg playstation 2 og denne robot greia.... men så over til noe annet som helst skulle leigget en annen plass men jeg tat alt under ett jeg,,,,,, hvor meget i beløp kjøper dere til deres unger til jul?
Gjest Mayamor Skrevet 13. november 2006 #5 Skrevet 13. november 2006 Det kommer ann på hva de ønsker seg. Har ikke noe bestemt beløp, men tar det som det kommer. I fjor endte vi opp med ca. 1500,- pr barn for de 4 eldste. Minstemann (da 2 år) fikk for 200,-. Han visste ikke bedre uansett...
Tule Skrevet 14. november 2006 #6 Skrevet 14. november 2006 Hei er det en sånn en? http://www.flickr.com/photos/steeev/38455352/ hilsen
Karmøy Skrevet 14. november 2006 #7 Skrevet 14. november 2006 Her fikk 6-åringen roboraptor av besteforeldrene til jul. Den har nesten ikke blitt brukt!! I år ønsker han seg roboreptil..kommer ikke på tale!!!
Gjest gjesta Skrevet 15. november 2006 #8 Skrevet 15. november 2006 Hei er det en sånn en? http://www.flickr.com/photos/steeev/38455352/ hilsen ← æsj.....ihvertfall ikke en sånn en...........
Pasha Skrevet 15. november 2006 #9 Skrevet 15. november 2006 er det bare meg eller kommer det nye robotgreier vært år.. er vel 3 muligens 4 utgaver av den robotmannen... og nå er det jo minst 2 dinoier... men den ser jo morsom ut da..
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2006 #10 Skrevet 15. november 2006 er det bare meg eller kommer det nye robotgreier vært år.. er vel 3 muligens 4 utgaver av den robotmannen... og nå er det jo minst 2 dinoier... ← Ser ut som det kommer en ny versjon hvert år, ja... Mannen fant en kul roposapiens når han var i Østen og kjøpte den til eldstemann til jul. Jeg syns også den virker artig, men må innrømme at jeg er litt mer skeptisk. Ville heller brukt samme pengesummen på lego som jeg vet blir brukt om og om og om igjen.... Når det gjelder sum, er jeg helt enig med Nigo-San. Vi ligger oss på rundt 500 kr +/-. Finner vi en passende gave til 300 kr er det helt greit, og trenger barnet noe helt spesielt (som f.eks. nye ski) går vi gjerne opp i 800-900 kr. Vi lever så absolutt i et overflodssamfunn og jeg syns også man godt kan tone ned litt - eller kjøpe utstyr barna trenger.
Tule Skrevet 15. november 2006 #11 Skrevet 15. november 2006 Tøft bilde Men tviler på at vi er tøffe nok til å ha en sånn krypende rundt i stua ← Hei ja og litt zzøtt og ikke sant jeg klarte ikke og styre meg, og de skal vere småspist også ikke sant, kan vel hende det blir litt problemer med pass når man skal bort hilsen
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2006 #12 Skrevet 15. november 2006 Roboraptor lyder kun ordrene hvis man står foran han og er innen en meters avstand (pga hvordan sender/mottaker er plassert...) Personlig synes jeg de er grusomme, og hadde et slikt monster kommet inn i mitt hus, ville jeg hevet den ut vinduet! (Kanskje godt at jeg ikke har barn enda )
Lourdes Skrevet 15. november 2006 #13 Skrevet 15. november 2006 Stesønnen min fikk en sånn robosapiens eller hva det nå heter til jul i fjor. Fikk også en sånn liten robothund som denne store kunne leke med. Han synes det var veldig stas å få fordi alle i klassen hans ønsket seg eller hadde sånn. De ble litt brukt på julaften og kanskje bitte-litt i romjulen. Ellers er de IKKE lekt med i det hele tatt. Mener nå at de kostet nærmere 2000 i fjor jeg, men mulig jeg husker feil. DYRE var de hvertfall. Skikkelig bortkastede penger.. Her i gården er det stort sett PS2, DVD'er og lego som gjelder. Også kule klær da.
Gjest gjesta Skrevet 10. desember 2006 #14 Skrevet 10. desember 2006 NÅ ER IHVERTFALL DENNE ROBOT GREIA KJØPT INN.... OG HÅPER DEN BLIR BRUKT FLITTING... OG KJENNER JEG MIN SØNN RETT SÅ KOMMER DEN TIL Å BLI MYE BRUKT.... GOD JUL
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå