Fashion.Faux.Pas Skrevet 13. november 2006 #1 Skrevet 13. november 2006 Flere og flere make up artister skryter av sminkemerket Nars. Så nå er jeg nysgjerrig. Noen som vet hvor man får kjøpt det på nett? Finne s visstnok ike i Norge... Takk!
Mischa Skrevet 13. november 2006 #2 Skrevet 13. november 2006 Jeg har kun kjøpt det i USA og England, men du får tak i NARS på eBay.
Fashion.Faux.Pas Skrevet 13. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 13. november 2006 Jeg har kun kjøpt det i USA og England, men du får tak i NARS på eBay. ← er du fornøyd? og hvis ja, hva anbefaler du?
Mischa Skrevet 13. november 2006 #4 Skrevet 13. november 2006 Jeg har Orgasm Blush - veeeldig fornøyd med den (ferskenrosa med litt svakt shimmer) og så har jeg Laguna Bronzing Powder - også en vinner da den er naturlig og ikke for glitrende eller oransj! Har også en kremøyeskygge, i brun/bronse-farge, men de sitter dårlig så anbefaler den egentlig ikke.. Ting jeg har lyst på er blant annet Lip Laquer i Chelsea Girls - en beige lys shimmrende lipgloss som gir "nude" lips.. De er helt suverene på blush/rouge, så det kan du trygt kjøpe i nesten hvilken som helst farge
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2006 #5 Skrevet 13. november 2006 Jeg har tre rouge fra Nars; Orgasm, Deep Throat og Torrid. Orgasm er lys ferskenrosa med skimmer (mindre skimmer enn i Chanel-rouge, faktisk!), mens Deep Throat er enda mer ferskenfarget og littegrann mattere. Torrid ble for orange på min lyse hud så det var et feilkjøp. Har også en glittereyeliner-blyant som jeg ikke er fornøyd med. Har lest at solpudderet og øyenskyggene også skal være veldig bra. Det er ingen utenlandske butikker som sender Nars til Norge, så vidt jeg vet. Før gjorde Victorias Secret det. Kanskje C/O Stockholm kan sende, men da må du regne med moms etc. Tror jeg betalte ca 270 svenske kr for en rouge. En engelsk nettbutikk som heter Spacenk fører også Nars, kan hende de sender. Men ebay er nok det beste alternativet.
Lola83 Skrevet 13. november 2006 #6 Skrevet 13. november 2006 (endret) Jcpenney har Sephora butikk på sine sider, de har Nars og de shipper til Norge http://www4.jcpenney.com/jcp/Sephora.aspx?...mCatId=HomePage Endret 13. november 2006 av Lola83
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2006 #7 Skrevet 13. november 2006 Jcpenney har Sephora butikk på sine sider, de har Nars og de shipper til Norge http://www4.jcpenney.com/jcp/Sephora.aspx?...mCatId=HomePage ← Prøvde å bestille fra sephora gjennom JCPenny, men varene havnet i varekurven til Sephora, ikke i handlekurven til JC Penny.....Og Sephora sender ikke til Norge.
Lola83 Skrevet 13. november 2006 #8 Skrevet 13. november 2006 Prøvde å bestille fra sephora gjennom JCPenny, men varene havnet i varekurven til Sephora, ikke i handlekurven til JC Penny.....Og Sephora sender ikke til Norge. ← Jøss, er det sant?? Jeg som hadde gledet meg sånn.
Fashion.Faux.Pas Skrevet 13. november 2006 Forfatter #9 Skrevet 13. november 2006 OK, så ebay da. takk for svar, tror jeg vil satse på rouge i første omgang!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå