Gå til innhold

sjømannsbrud

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg liker å se på at han bruker det :)

Videoannonse
Annonse
Gjest HarryDotter
Skrevet

Syns de ser veldig morsomme ut jeg. Har lyst å kjøpe en til kjæresten, men han vil ikke ha :P

Haha....Du er da kul iallefall :fnise: . Men jeg skjønner ikke vitsen med en silikonfitte dersom man har kjæreste. Fleshlight greiene har jeg testet og de er faktisk veldig veldig bra. De er det sånn "vakum suge effekt" i føler jeg.

Ville mye heller ha lånt vibratoren til frøkna. DET er godt det! :danse:

AnonymBruker
Skrevet

Haha....Du er da kul iallefall :fnise: . Men jeg skjønner ikke vitsen med en silikonfitte dersom man har kjæreste. Fleshlight greiene har jeg testet og de er faktisk veldig veldig bra. De er det sånn "vakum suge effekt" i føler jeg.

hvordan bruker du en vibrator? Upthebutt da eller?

Anonymous poster hash: 6b0fb...12b

Gjest HarryDotter
Skrevet

hvordan bruker du en vibrator? Upthebutt da eller?

Anonymous poster hash: 6b0fb...12b

Nei....Presser den mot undersiden av penishodet..Kjør vibratoren i full speed...akkurat der den "strengen" befinner seg.

Herregud å deilig det er! Det MÅ man bare prøve som mann!

Gjest Coolaid
Skrevet
Gjest, on 14 Nov 2006 - 09:13, said:

Hadde i verste fall blitt bekymret for om han hadde vendt seg til noe som er betydelig trangere enn det jeg er. Harry eller patetisk hadde jeg ikke ansett det for å være.

Det betyr vel at du ikke venner deg til å bruke dildo eller vibrator heller da ? Tenker det siden de ikke kan sammenlignes med pikken hans pga enten størrelse eller vibreringene...

Skrevet (endret)

Han skjønte ikke poenget han heller, men jeg syns de er så awesome. Kunne ønske jeg hadde kuk selv så jeg kunne ha en :P

Endret av brightness
  • 1 år senere...
AnonymBruker
Skrevet
Den 12.11.2006 at 3.18, Gjest Gjest skrev:

hei! lurte litt på hva slags oppfatning jenter har om gutter som bruker "sjømannsbruder". Hvordan ville dere reagert på om kjæresten brukte det?

eller hvis dere ble med en hjem og han hadde en i skuffen.. holdninger generelt?

Hva er en sjømannsbrud??

Anonymkode: d360c...862

Skrevet (endret)
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er en sjømannsbrud??

Anonymkode: d360c...862

http://no.spankadoo.com/

(OBS, kan virke støtende for sarte sjeler....)

Endret av rockybalboa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...