Gjest Gjest Skrevet 13. november 2006 #1 Skrevet 13. november 2006 Hvor mange forskjellige nasjonaliteter har du vært i seng med?? Tenkte litt på hvor mange forskjellige menn fra andre land eg har hatt forhold/romanse/one nigth med....det ble visst endel.. men ingen sydensjekkerkelnere her ihvertfall.. Noen her hjemme og noen ute på reise.. -Tyskland -Østerrike -Italia -Spania -Marokko -Sør-Afrika -Usa -Australia -New Zealand -England -Skottland
Ginen Skrevet 13. november 2006 #2 Skrevet 13. november 2006 Skal vi se... -Norge -... -... å shit. Er visst ikke så verdensvant som jeg trodde likevel...
Gjest glamourgirl Skrevet 13. november 2006 #3 Skrevet 13. november 2006 Snakker vi klining og roting eller sex her?
Gjest Gjesta Skrevet 13. november 2006 #4 Skrevet 13. november 2006 Min liste er dritenkel. Skal vi se: Norge *ferdig*
Gjest *Snart medlem* Skrevet 13. november 2006 #5 Skrevet 13. november 2006 Ok, here goes: - norsk - norsk adoptert fra Sør-Amerika - engelsk bosatt i Nederland
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2006 #6 Skrevet 13. november 2006 Får prøve å huske tilbake : Norge, sverige, finland, england, italia, tyrkia, makedonia, tunisia,elfenbenskysten,etiopia, ghana,uganda,usa, columbia, argentina, chile, pakistan, kuwait, bangladesh, india, thailand, brasil..... Har skrevet det engang før her inne. Husker jeg fikk noen ironiske svar a la" Så frigjort du er da....." Men det blir jo for dumt å angre. Selv om det finnes de som mener at jeg burde angre..... Glad jeg ikke har fortalt hvor mange jeg har vært med fra hvert land da hadde vel jeg fått høre det.
Gjest Valiant Thor Skrevet 13. november 2006 #7 Skrevet 13. november 2006 Norge Nederland Irland og Canada og det var det
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2006 #9 Skrevet 14. november 2006 Snakker vi klining og roting eller sex her? ← i seng med....sex!
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2006 #10 Skrevet 15. november 2006 i alle dager....hvorffor er denne blitt flyttet??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå