Gjest privat Skrevet 12. november 2006 #1 Skrevet 12. november 2006 Jeg har en del private papirer jeg skal kvitte meg med. Men siden jeg er litt "paranoid" ønsker jeg ikke å kaste dem i det vanlige avfallet, og i hvert fall ikke i papirinnsamlingen. Hvordan gjør dere det?
Gjest Reven Skrevet 12. november 2006 #2 Skrevet 12. november 2006 Jeg brenner dem, eller ar dem med på jobb og kjører dem i makuleringsmaskinen. Mange kopisentre har makuleringsmaskiner, i tilfelle du ikke har en sånn en tilgjengelig på jobb.
Gjest Tessmira Skrevet 13. november 2006 #3 Skrevet 13. november 2006 Jeg brenner dem, da er de borte for alltid.
Gjest niomi Skrevet 13. november 2006 #6 Skrevet 13. november 2006 I mangel av peis ( ), tar jeg de med på jobben og makulerer. Eller går amok med saks og lager tusen-millioner-trillioner småbiter.
Raggsokk Skrevet 13. november 2006 #7 Skrevet 13. november 2006 Jeg bare hiver det i bosset, jeg. Jeg kan ikke se hva som er sensitivt nok til å måtte brennes.
Malama Skrevet 13. november 2006 #8 Skrevet 13. november 2006 (endret) Brenner (eller kan nok tam edpå jobb og makulere ja, men å brenne er lettere) Dette gjelder ialle fall alle papirer med personnummer på (og ja, jeg kaster slike, jeg samler jo ikke på ALLE ligningattestene mine for årevis tilbake, når de blir gamle nok så kastes de, bl.a (pluss at selvangivelsen vel kommer i minst 2 eksemplaerer. Jeg beholder en, merket med mine endringer, men ettersom jeg leverer på nett så har jeg da en tilovers...) og annet jeg ikke har lyst å dele med andre. Heller litt paranoid enn å ta den risikoen, papir som inneholder mitt navn og adresse og personnummer er liksom litt sensitivt, rett og slett i forhold til "identitetstyveri" etc. Endret 13. november 2006 av Malama
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2006 #9 Skrevet 13. november 2006 Jeg har ikke ovn/peis, så jeg krøller papirene sammen og brenner dem i hagen (eller på grillen hvis den står fremme). Om vinteren brenner jeg rett på snøen.
fiolen Skrevet 13. november 2006 #10 Skrevet 13. november 2006 Jeg tviler sterkt på at noen er interessert i å bla gjennom søppelet mitt, så det går rett i søpla her, gitt.
Karamba Skrevet 14. november 2006 #11 Skrevet 14. november 2006 Jeg brenner dem, eller ar dem med på jobb og kjører dem i makuleringsmaskinen. ← Samme her...
Gjest Sumiko Skrevet 14. november 2006 #12 Skrevet 14. november 2006 Brenne dem er vel det mest effektive, for de som ikke har makuleringsmaskin.
Mini_me Skrevet 14. november 2006 #13 Skrevet 14. november 2006 brenner i peisen eller klipper i småbiter ( plastkort)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå