Gjest Tim Skrevet 2. februar 2003 #1 Skrevet 2. februar 2003 Jeg har lyst til å overraske kjæresten min med en sang til henne på bryllupet og ønsker noe tips tilsanger som ikke er spesielt vanskelige å synge (jeg er ikke flink...)
Pip Skrevet 2. februar 2003 #2 Skrevet 2. februar 2003 Hm... kommer jo helt an på hvilken stil du er ute etter, da... Jeg tenkte litt på en Vamp-sang... Men spørs om du/dere liker deres musikk, og om du vil kaste deg utpå Haugesunds-dialekten... :D Men sangene deres er ikke de værste å synge - har ikke sånne voldsomme sprang og sånt. F.eks. gode gamle Tirna Noir? Eller - min favoritt - Men går eg øve engene (fra den nyeste plata)... Fins sikkert en del sånne typiske 'klisse-låter' også som er greie å synge... Lykke til - tipper hun blir sjarmert, da!!! :D
Gjest Afrodite Skrevet 2. februar 2003 #3 Skrevet 2. februar 2003 Hei Tim!! Må bare si at det syns jeg var skikkelig søtt og romantisk. Det beste er ikke om man er flink, men tanken bak.. :D Nå vet ikke jeg hvordan røst du har, men det burde jo være kjærlighetsrelatert (syns nå jeg), og som du sier - lette i tonene. Vet ikke om du ønsker norsk eller engelsk, men her er noen engelske forslag. Hva med en av disse, de er enkle å synge, og har også lette tekster å huske: "Ain`t no sunshine when she`s gone..." "Have I told you lately that I love you" "You`re just to good to be true.. can`t take my eyes off of you..." Hvis ikke, så er jo Finn Kalviks "Vit at jeg elsker deg" også veldig søt. Kjempemasse lykke til - bruden kommer til å bli kjempesjarmert! Og det gjør sikkert gjestene også!! Klem fra fru Eros.
Pip Skrevet 2. februar 2003 #4 Skrevet 2. februar 2003 Nå kom jeg plutselig på en til som er nydelig - 'Kunne æ skrive på himmelen' av Lars Bremnes! Den må vel være noe av det mest romantiske som er skrevet på norsk!!?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå