Gå til innhold

Sang til bruden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lyst til å overraske kjæresten min med en sang til henne på bryllupet og ønsker noe tips tilsanger som ikke er spesielt vanskelige å synge (jeg er ikke flink...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm... kommer jo helt an på hvilken stil du er ute etter, da...

Jeg tenkte litt på en Vamp-sang... Men spørs om du/dere liker deres musikk, og om du vil kaste deg utpå Haugesunds-dialekten... :D

Men sangene deres er ikke de værste å synge - har ikke sånne voldsomme sprang og sånt. F.eks. gode gamle Tirna Noir? Eller - min favoritt - Men går eg øve engene (fra den nyeste plata)...

Fins sikkert en del sånne typiske 'klisse-låter' også som er greie å synge...

Lykke til - tipper hun blir sjarmert, da!!! :D

Gjest Afrodite
Skrevet

Hei Tim!!

Må bare si at det syns jeg var skikkelig søtt og romantisk. Det beste er ikke om man er flink, men tanken bak.. :D

Nå vet ikke jeg hvordan røst du har, men det burde jo være kjærlighetsrelatert (syns nå jeg), og som du sier - lette i tonene. Vet ikke om du ønsker norsk eller engelsk, men her er noen engelske forslag. Hva med en av disse, de er enkle å synge, og har også lette tekster å huske:

"Ain`t no sunshine when she`s gone..."

"Have I told you lately that I love you"

"You`re just to good to be true.. can`t take my eyes off of you..."

Hvis ikke, så er jo Finn Kalviks "Vit at jeg elsker deg" også veldig søt.

Kjempemasse lykke til - bruden kommer til å bli kjempesjarmert! :enig:

Og det gjør sikkert gjestene også!!

Klem fra fru Eros. :briller:

Skrevet

Nå kom jeg plutselig på en til som er nydelig - 'Kunne æ skrive på himmelen' av Lars Bremnes! Den må vel være noe av det mest romantiske som er skrevet på norsk!!?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...