Gjest Gjest Skrevet 12. november 2006 #1 Skrevet 12. november 2006 jeg bruker å lage deig selv. men siden det blir to omganger med pepperkakebaking i år, tenkte jeg å kjøpe til den ene gangen. er den fra ikea god på smak og god å kjevle ut? bra til hus osv?
Chans Skrevet 12. november 2006 #3 Skrevet 12. november 2006 Jeg kjøper den deigen som kommer i finest eske, jeg.
Gjest Gjesta Skrevet 13. november 2006 #4 Skrevet 13. november 2006 Jeg har alltid brukt den fra Ikea. Funker kjempefint, smaker godt og er lett å jobbe med.
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2006 #7 Skrevet 13. november 2006 Jeg synes den fra IKEA er blant de beste ferdigdeigene. (Om ikke den aller beste)
Titta Skrevet 13. november 2006 #9 Skrevet 13. november 2006 Vi brukte den i fjor. Pepperkakene ble kjempegode!
fiolen Skrevet 13. november 2006 #10 Skrevet 13. november 2006 Bare et lite tips til dere som spiser deigen mens dere baker; For guds skyld ikke drikk rød saft til!! Jeg og moder'n prøvde denne kombinasjonen i fjor, og det ble en gyselig smaksopplevelse... (så vidt jeg har erfart gjelder dette kun ikea-deigen assa)
Gjest Gjesta Skrevet 14. november 2006 #11 Skrevet 14. november 2006 Jeg synes den smaker helt grusomt! Den har en forferdelig ettersmak, så jeg skal holde meg langt unna den i år!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå