Gjest Gjest Skrevet 12. november 2006 #1 Del Skrevet 12. november 2006 Media & Kommunikasjon. Er det noen som går det nå, eller som har gått det? Hva skal dere bli eller har blitt (som yrke)? Anbefaler dere å gå den linja? Kan dere fortelle litt om hva dere gjør hver uke, hvor lang skoledagene er og hvilke fag dere har. Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LilSweetie Skrevet 13. november 2006 #2 Del Skrevet 13. november 2006 Selv om jeg ikke har gaatt media & kommunikasjon tenkte jeg aa svare raskt siden ingen andre har gjort det: Jeg har ikke gaatt der selv som sagt, men flere av vennene mine gjorde det. De var veldig fornoyd, og synes de tok en kjempespennende utdannelse. Men det er veldig dumt aa begynne der og tro man vil faa en jobb i mediabransjen etterpaa. Aa faa en slik jobb etter bare aa ha tatt denne linjen paa videregaaende er nesten lik null (og faar du det, er det heller fordi du har skrevet geniale artikler i lokalavisen eller lignende...). De jeg kjenner som gikk der, begynte alle aa studere etterpaa. Noen studerer mediefag, andre studerer helt andre ting. Saa; en spennende linje, men i praksis ikke saerlig mer yrkesrettet enn allmenn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2006 #3 Del Skrevet 13. november 2006 Må dessverre melde at det er utrolig mange om benen innenfor nesten alle områder av medie- og kommunikasjon. Du må virkelig brenne for det og være forberedt for å jobbe steinhardt hvis du vil ha en jobb... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå