Gå til innhold

Hvor lenge skal man vente?

Anbefalte innlegg

Gjest 1968 modell
Skrevet

Hei!

Jeg trenger å få luftet noen tanker samt få tilbakemeldinger på de :tristbla: .

Jeg har vært samboer med en flott fyr i nesten 3 år som jeg er kjempeglad i.

Jeg går på skole i voksen alder, deltid, jobber ved siden av, i sommer fikk jeg en ny jobb som medførte pendling, jeg hadde fri 5 uker av 8.

Vi var i utgangspunktet eninge om at dette var en grei løsning både i forhold til at jeg kunne få 100% inntekt ved siden av å gå på skole samt mye fri. Men i høst fikk jeg sms om at han ikke syns denne løsningen var grei og at han ville flytte. Jeg skjønte det slik at det var fordi jeg bodde borte, han sa det vart tomt hver gang jeg reiste og syns dette vart trått :tristbla: . Jeg sa jeg kunne si opp jobben min, noe han ikke ville jeg skulle gjøre.

Jeg gjorde det og flyttet hjem for jeg hadde ikke lyst å miste "mannen i mitt liv". Det endte med at han flyttet, han ville finne ut av hva han ville med livet sitt :forvirret:

Dette er nå over en måned siden og jeg har enda ikke fått noen tilbakemelding om hva han vil, dette er min frustrasjon, hvor lenge skal man vente???? :forvirret:

Jeg klarer ikke gå slik lenge heller, dette sliter meg totalt ut, jeg klarer ikke å fokusere på andre ting heller om dagen :grine::grine::grine: .

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Burde dere ikke prate ordentlig sammen så du ikke bare går rundt og lurer hele tida?

Skrevet
Hei!

Jeg trenger å få luftet noen tanker samt få tilbakemeldinger på de :tristbla: .

Jeg har vært samboer med en flott fyr i nesten 3 år som jeg er kjempeglad i.

Jeg går på skole i voksen alder, deltid, jobber ved siden av, i sommer fikk jeg en ny jobb som medførte pendling, jeg hadde fri 5 uker av 8.

Vi var i utgangspunktet eninge om at dette var en grei løsning både i forhold til at jeg kunne få 100% inntekt ved siden av å gå på skole samt mye fri. Men i høst fikk jeg sms om at han ikke syns denne løsningen var grei og at han ville flytte. Jeg skjønte det slik at det var fordi jeg bodde borte, han sa det vart tomt hver gang jeg reiste og syns dette vart trått :tristbla: . Jeg sa jeg kunne si opp jobben min, noe han ikke ville jeg skulle gjøre.

Jeg gjorde det og flyttet hjem for jeg hadde ikke lyst å miste "mannen i mitt liv". Det endte med at han flyttet, han ville finne ut av hva han ville med livet sitt :forvirret: 

Dette er nå over en måned siden og jeg har enda ikke fått noen tilbakemelding om hva han vil, dette er min frustrasjon, hvor lenge skal man vente???? :forvirret: 

Jeg klarer ikke gå slik lenge heller, dette sliter meg totalt ut, jeg klarer ikke å fokusere på andre ting heller om dagen :grine:  :grine:  :grine: .

Takk til dere som har svart, jeg trengte det virkelig. I dag 14.11 kom han innom for å fortelle at han hadde tenkt ferdig, hadde det greit aleine :grine: Jeg sørger og sørger. Man sier tiden leger alle sår jeg håper virkelig det gjør det.

Skrevet

Uff, her på KG er det mange som har kjærlighetsorg samtidig. Jeg vet hvordan du har det, jeg har det på samme måte, gruer meg til julaften :sjenert:

Vi alle med kjærlighetsorg burde starte en clubb...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...