Gå til innhold

Jentesex - trekant

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei,

typen min vil så gjerne at vi skal ha en ekstra jente med i sengen. Eller at jeg skal ha jentesex.

Jeg er jo litt nysgjerrig jeg også da, men føler at han presser meg litt. Det blir liksom nevnt støtt og stadig og han spør alltid om hvor hun er.

Er det noen som har erfaring med dette?

Bør jeg ha det med en venninne eller en ukjent?

Og hvor i tilfelle kan jeg få tak i henne?

Vil jo så gjerne tilfredstille han, men det er kanskje dumt siden jeg er litt usikker på om jeg egentlig vil.

Og tenk om han blir forelsket i henne...

Noen med erfaring - god eller dårlig?

Takk for svar :forvirret:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge du ikke er sikker på om du vil dette så bør du ikke gjøre det.. Hvis du føler deg presset så vil det bare føles feil etterpå for deg.

Skrevet

Presser han deg så er han ingen god kjæreste. Og det høres absolutt ikke ut som du er klar for det her.

Skrevet

Dette er noe du skal gjøre HVIS og evt NÅR du selv føler for det, nåtr det passer DEG, ikke ham!

Skrevet

IKKE gjør det hvis du ikke føler deg klar - og det tror jeg absolutt ikke du er. Be ham om å slutte å mase, så kanskje du kan få tenke over det i ro og fred.

Gjest Hedda Gabler
Skrevet

Et svar på spørsmålet ditt: Nei.

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Hvis du er usikker overhodet, så er svaret et rungende NEI!

Gjest Ferskvannsblekksprut
Skrevet

Han høres ut som en snik >:--( "hvor er hun?" hva i alle dagers land og rike??SÅnt skal ikke mases etter!

Gjest Madam Felle
Skrevet

Du er ikke klar for det, og bør be han slutte å mase på deg. Blir du klar en gang kan du ta det opp med han, men da bør det være fordi du ønsker det ikke fordi han maser på deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...