Julie Skrevet 25. mars 2002 #1 Del Skrevet 25. mars 2002 Help me - anyone! I kveld ringte eks'en meg og fortalte meg at han har vært til legen og fått konstantert klamydia...og sjansene er jo MEGET gode for at jeg oxo da har det (han påstår han ikke har hatt andre siden det ble slutt mellom oss). Får nesten hetta av å tenke på det Skal forte meg til legen og sjekke det ut. Men i den forbindelse...skal jeg bare ringe legen og bestille time? Må jeg nevne til dama i tlf hva det gjelder? Håper på kjapt svar, skal nemlig ringte legen i morgen tidlig! Takker Klems, Julie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linda Skrevet 25. mars 2002 #2 Del Skrevet 25. mars 2002 Hei Julie. Du får forte deg å ringe legen din. Best å få sjekket opp det med en gang. Jeg tror du må oppgi grunnen til sekretæren! I allefall må jeg det når jeg vil ha time hos min lege. Lykke til! XXXXXXX fingrene for at du ikke er smittet. Klems fra,12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Creo Skrevet 25. mars 2002 #3 Del Skrevet 25. mars 2002 Du trenger -ikke- å oppgi grunn til sekretærdamen. Når hun spør, sier du bare at det vil du snakke med legen om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julie Skrevet 25. mars 2002 Forfatter #4 Del Skrevet 25. mars 2002 Nå har jeg ringt fastlegen min, men han har påskeferie Har også ringte andre leger og gynekologer, men enten har de ferie eller så har de ikke time ledig før langt uti april. Vil gjerne få ordn opp i dette så fort som mulig. Tips anyone?? Klems, Julie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julie Skrevet 25. mars 2002 Forfatter #5 Del Skrevet 25. mars 2002 Det har ordnet seg Ringte et privat legesenter, fikk time i morgen tidlig. Klems, Julie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linda Skrevet 25. mars 2002 #6 Del Skrevet 25. mars 2002 Fint at det ordnet seg og du fikk time. Lykke til ! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katta Skrevet 25. mars 2002 #7 Del Skrevet 25. mars 2002 Gratulerer med en skikkelig mann av en eks. Er ikke alle som gir beskjed Blir vel pensillin på deg i noen dager fremover, god bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå