Tralla la Skrevet 12. november 2006 #1 Del Skrevet 12. november 2006 Jeg har ikke laget komler på lenge og fant fram oppskriften min nå, men ser at det ikke står hvor lenge de skal trekke i kraften. Og jeg husker ikke hvor lenge de lå sist. Høres 20 minutter greit ut for komler på størrelse med vanlige tomater? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Piper Skrevet 12. november 2006 #2 Del Skrevet 12. november 2006 Jeg bruker å la de trekke i ca en time, for de er ikke gode om de er litt rå. Men det holder sikkert med 30-40 minutter. Men jeg syns 20 min er for lite Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tralla la Skrevet 12. november 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 12. november 2006 Tusen takk for svar. Jeg prøver med en halv time først og tar ut en av dem og ser hvordan den er blitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest piaf Skrevet 12. november 2006 #4 Del Skrevet 12. november 2006 Jeg koker også komlene i en time. De flyter opp når de er kokte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fliss Skrevet 12. november 2006 #5 Del Skrevet 12. november 2006 Jeg hadde også komler idag - lot dem trekke i 1 times tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2006 #6 Del Skrevet 13. november 2006 Jeg pleier å lage de halvfabrikata fra Toro jeg. De skal trekke 30 minutter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå