Gjest Elliane Skrevet 12. november 2006 #1 Skrevet 12. november 2006 Hei Har kjøpt en enkel svart kjole til julebord. Den er smal og går til knærene. Hvilke tilbehør? Hva med røde sko? Hjelp? Stresser felt med dette. Har av og til lyst og kjøpe ny kjole når jeg ser noe fint.
Ginen Skrevet 12. november 2006 #2 Skrevet 12. november 2006 (endret) 1) Du kan f.eks ha en gullfarget bolero eller cardigan utenpå og svarte, høghælte sko og gull- eller svart veske. Bruk et bredt, svart belte i livet for å markere midjen. Klassisk og eksklusivt! 2) Du kan ha lange svarte hansker, svarte, høghælte sko, en stilig hatt hvis du er tøff nok! Og ei lita veske. Bruk lange smykker og sotete sminke og naturlige lepper og løst hår. Tenk litt sånn forførende Paris-chick! 3) Bare den svarte kjolen, med tights og pumps, og knyte et (lysrosa f.eks?) silkebånd med sløyfe i livet. Gjerne sett opp håret. Litt romantisk stil! 4) Bruk en tynn bluse under kjolen! F.eks lilla, som er en hit i år. Stilig i silkestoff, og gjerne svak puff-ermet. Bruk enkle, svarte pumps eller sandaler og en litt pynta veske. Kul, "kontordame"-stil! En enkel, svart kjole er noe av det letteste du kan sprite opp eller tone ned. Til hverdags kan du f.eks bruke tykke strømpebukser og en vanlig genser/cardigan over, og bruke støvletter til. Gjerne i andre farger enn svart Ikke vær redd for å prøve litt "rare" kombinasjoner, miks og ha det gøy med farger og sminke og frisyrer. Du blir sikkert kjempefin! Endret 12. november 2006 av Ginen
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2006 #3 Skrevet 12. november 2006 Ohh, jeg lurer også på hva jeg skal kombinere med den svarte kjolen min. Planleggingen er halve moroa Tror jeg kommer til å gå for en søt cardigan i sølvgrå og sorte sko og veske. Muligens silkebånd i livet også
Ginen Skrevet 12. november 2006 #4 Skrevet 12. november 2006 Det hørtes ut som en bra kombinasjon, gjest!
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2006 #5 Skrevet 12. november 2006 Takk Nr 3 kan nok passe meg! Passer ikke med midjebånd så jeg får heller ta litt farge på leppene?
Ginen Skrevet 12. november 2006 #6 Skrevet 12. november 2006 Det skulle nok gå bra! Hva med å bruke lange smykker, eller evt. en liten blomst el. brosje øverst på siden av kjolen?
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2006 #7 Skrevet 12. november 2006 Ginene: Du hadde KJEMPEMASSE fine tips å gi! Tusen takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå